Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men ditt avslag är ju inte på grund av brist på kvalificerad insolvens, utan skäligheten.. exakt vad du har för lön spelar inte så stor roll då, det är den ojämna/osäkra inkomsten som är den springande punkten.
Aha, så om jag har fast anställning eller är sjukpensionär så skulle det underlätta för mig att få skusan?
Lite moment 22 för mig.
Då skulle väl ingen med inkomst över min få skusan?
Jag kommer ju aldrig över 27 brutto/mån.

Hmmm.

:oops:
Kollade min fd handläggares ålder, 25 år.

Finns ju några meningar i mitt avslag som talar mot varandra.
Hoppas verkligen de unga har mentorer/handledare som granskar de beslut som tas.

Fick i alla fall bekräftelse nu direkt från fd handläggare att min överklagan är mottagen så det gick snabbt:).
25 År och ska sitta o bedöma ojoj hur mycket perspektiv har man då o framförallt erfarenhet

BESLUT OM SKULDSANERING !!!

Idag kom samtalet från min handläggare om att beslutet om skuldsanering är taget.
Vi hade ett långt och fint samtal, som han avslutade med följande citat:

”Under alla mina år som Skuldsaneringshandläggare, så har jag aldrig träffat på någon som vill göra så rätt för sig, som Du vill”.

Fina ord, som stämmer på pricken!
Idag är jag TACKSAM !! ❤️❤️

Idag kom samtalet från min handläggare om att beslutet om skuldsanering är taget.

”Under alla mina år som Skuldsaneringshandläggare, så har jag aldrig träffat på någon som vill göra så rätt för sig, som Du vill”.

Grattis!!

25 År och ska sitta o bedöma ojoj hur mycket perspektiv har man då o framförallt erfarenhet

En 25åring kan ju vara färdigutbildad jurist. Så hemskt kränkande kan det inte vara att bli handlagd av en lite yngre? Kom igen nu :)

Stort grattis! Det är du så värd!!!❤️ Nu är det bara att hålla tummar o tår för mig!!!

GRATTIS DIN JÄVLA KINGJÄVEL!!!!!!!!!!!!
Fy fan vad jag blev glad.

NU blir det ett glas eller två kära Kimsan. Ska vi säga Nils?

Ok
En 25åring kan ju vara färdigutbildad jurist. Så hemskt kränkande kan det inte vara att bli handlagd av en lite yngre? Kom igen nu :)
okej visst men det lät mycket ungt måste jag säga. Men det är väl för att man själv är gammal haha

Stort Grattis ❤️❤️❤️Det är du värd ❤️❤️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp