Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gjorde de även på mig. Fått besked eller mer info ännu?

Idag hade jag kontakt med min handläggare - enkom positivt. Dock en borgenär som ja likväl hade missat att ta med :( och som inkom med min skuld sent, så därav förseningen. Tror på ett beslut inom det snaraste.

Idag hade jag kontakt med min handläggare - enkom positivt. Dock en borgenär som ja likväl hade missat att ta med :( och som inkom med min skuld sent, så därav förseningen. Tror på ett beslut inom det snaraste.

Goda nyheter!
Är det 5 år som en skuldsanering är på i 9 fall av 10?

Nu jobbar vi in beslutet bara också :D

Goda nyheter!
Är det 5 år som en skuldsanering är på i 9 fall av 10?

Nu jobbar vi in beslutet bara också :D

Tack bästa du !! :)
Ja, jag tror att en överväldigande majoritet av alla skuldsaneringar har en betalplan om 5 år !
Det ska ju vara särskilda omständigheter som gör att man får kortare betalplan såsom långvarig skuldsättning med tillhörande utmätning och kanske barn som ”far illa” pga det. Hög ålder är kanske en annan faktor oxå.

Själv vet jag inte om att ja ska skratta eller gråta åt eländet, men alla dagar i veckan lever jag hellre med skuldsanering i 5 år än med utmätning på obestämd tid...

...och idag vaknar man upp till en FULL lön + semester ersättning på kontot. Lön som jag får behålla tack vare de betalfria månaderna - vilken enorm tacksamhet jag känner ! :)

Hur gamla är dina barn och hur många år fick du?
Två på 5år och 1 på 3år... Hade barnen varit äldre (levt i det längre) så kunde jag fått ett förslag på 3år, nu är de fortfarande så unga när det ev. går ut så det var skäligt med en betalplan på 4år enl. min handläggare, jag är bara tacksam, hade tagit 5år också... men det har inte gått igenom ännu...

Två på 5år och 1 på 3år... Hade barnen varit äldre (levt i det längre) så kunde jag fått ett förslag på 3år, nu är de fortfarande så unga när det ev. går ut så det var skäligt med en betalplan på 4år enl. min handläggare, jag är bara tacksam, hade tagit 5år också... men det har inte gått igenom ännu...
Tack för info!
Håller tummarna!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp