Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Handlar väl inte om att ducka? Skulden ingår och i skuldsanering och får pengarna som alla andra.
Hörru du... i mitt fall skulle aset BARA BETALA 45 000 KR PÅ 5 ÅR!!! PÅ samtliga skulder- min del skulle blivit ca 15 tusen av 550 000!!!!!
Att aset sen va så korkad och gjorde bort sig så skusan uteblev blev ju jag glad över. Oh yes!

Senast ändrad:
Och?
Företag eller privat person du tog en risk i och med det åtagande du tog när du lånade ut pengar.
OMG...inte så att jag "lånade" ut en halv mille rakt av...men aset skrev under att han godkände att han stulit ur min kassa/plånbok om vi säger så! Samt att han svindlat av mig det dubbla.
Hur kan du jämföra banklån och privata personer?
Jag var plusmiljonär innan...grovt bedrägeri i polisanmälan. Alla här inne har inte spelmissbruk. Känner nästan att jag får puls på dig. Kanske du blåst en privatperson själv och därigenom tycker det är ok??@@!!

Senast ändrad:
Sa jag inte heller. Spelar ingen roll för mig om det är privat/juridisk person.

Båda har lika rätt att tycka

Så missförstå mig inte, kanske var otydlig tidigare.
Du var väldigt tydlig :mad: Gör du en pudel eller?

Senast ändrad:
Du har väldigt tydlig :mad: Gör du en pudel eller?

Är det 1.2m eller 550k? Hur ska du ha det?

Då är det mer ett skadestånd sedan att du skriver det som ett skuldebrev gör ju det till ett lån.

Då får du skylla dig själv lite.

Yepp. Precis vad jag gjorde betr en person som är skyldig mig en halv mille skattade pengar men även ännu en privatperson där skulden är en kvarts mille. Skuldsanering gick igenom trots det. Morr!
Har du lånat ut en halv miljon till en och en kvarts miljon till en annan person?

Är det 1.2m eller 550k? Hur ska du ha det?

Då är det mer ett skadestånd sedan att du skriver det som ett skuldebrev gör ju det till ett lån.

Då får du skylla dig själv lite.
1,2 totalt, han skrev på 500 000 och åklagaren hänvisade till civilrättslig prövning. Överklagat så långt det gick.

Men du, ska jag skylla mig själv?
Vilken "nisse" du är:eek:
Orkar inte lägga mer energi på dig. Troligen har du själv blåst privatpersoner eftersom du uttrycker dig som du gör.
Den dagen du blir rippad/usad/fuckad på allt du äger och har...kom igen då pysen.

Ha ett underbart liv och må dina fordringsägare jävlas extra hårt med dig, speciellt privatpersoner om du har skulder till dessa. Oh yes:D:D:D:D

Har du lånat ut en halv miljon till en och en kvarts miljon till en annan person?
En halv mille till mig (och inte på ett bräde som du kan läsa i annat inlägg) en kvarts till en annan kvinna. Ursäkta otydligheten.
Nu blåser han en tredje kvinna...suck.

OMG...inte så att jag "lånade" ut en halv mille rakt av...men aset skrev under att han godkände att han stulit ur min kassa/plånbok om vi säger så! Samt att han svindlat av mig det dubbla.
Hur kan du jämföra banklån och privata personer?
Jag var plusmiljonär innan...grovt bedrägeri i polisanmälan. Alla här inne har inte spelmissbruk. Känner nästan att jag får puls på dig. Kanske du blåst en privatperson själv och därigenom tycker det är ok??@@!!
En halv mille till mig (och inte på ett bräde som du kan läsa i annat inlägg) en kvarts till en annan kvinna. Ursäkta otydligheten.
Nu blåser han en tredje kvinna...suck.
Jag såg det, sorry!
Då är det nog tyvärr ganska små chanser att du får tillbaka dina pengar. Sol och vårare?

1,2 totalt, han skrev på 500 000 och åklagaren hänvisade till civilrättslig prövning. Överklagat så långt det gick.

Men du, ska jag skylla mig själv?
Vilken "nisse" du är:eek:
Orkar inte lägga mer energi på dig. Troligen har du själv blåst privatpersoner eftersom du uttrycker dig som du gör.
Den dagen du blir rippad/usad/fuckad på allt du äger och har...kom igen då pysen.

Ha ett underbart liv och må dina fordringsägare jävlas extra hårt med dig, speciellt privatpersoner om du har skulder till dessa. Oh yes:D:D:D:D

Lika bra det, du är för labil för att ha en diskussion med.

Om det hamnar där så är det iaf inte rubricerat som ett brott och möjligt mer en tvist.

Så din historia går inte ihop.

Godnatt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp