Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det brukar mestadels angripas på skäligheten att få det beviljat. Om någon invänder att man får skriva bort en stor skuld är det oftast privatpersoner.

Det brukar mestadels angripas på skäligheten att få det beviljat. Om någon invänder att man får skriva bort en stor skuld är det oftast privatpersoner.
Yepp. Precis vad jag gjorde betr en person som är skyldig mig en halv mille skattade pengar men även ännu en privatperson där skulden är en kvarts mille. Skuldsanering gick igenom trots det. Morr!

Yepp. Precis vad jag gjorde betr en person som är skyldig mig en halv mille skattade pengar men även ännu en privatperson där skulden är en kvarts mille. Skuldsanering gick igenom trots det. Morr!

So? Ska hen inte få chansen att starta ett nytt liv?

Förstår att det suger men ändå.

Det är ju inte alltid man kan eller ska få det:)
Om någon tänkte ducka från en sån stor skuld till en privatperson så tycker nog den som håller på att få ta smällen inte att det gör så mycket om gäldenären behöver må dåligt någon eller några månader extra med lite invädningar och överklaganden:)

Det är ju inte alltid man kan eller ska få det:)
Om någon tänkte ducka från en sån stor skuld till en privatperson så tycker nog den som håller på att få ta smällen inte att det gör så mycket om gäldenären behöver må dåligt någon eller några månader extra med lite invädningar och överklaganden:)

Handlar väl inte om att ducka? Skulden ingår och i skuldsanering och får pengarna som alla andra.

Och?
Företag eller privat person du tog en risk i och med det åtagande du tog när du lånade ut pengar.

Ok. Privatpersoner får inte invända för att dom tycker saker är fel då.

Ok. Privatpersoner får inte invända för att dom tycker saker är fel då.

Sa jag inte heller. Spelar ingen roll för mig om det är privat/juridisk person.

Båda har lika rätt att tycka

Så missförstå mig inte, kanske var otydlig tidigare.

Nej det tycker jag verkligen inte då den personen lurat mig på 1,2 milj, skrivit på skuldebrev mm och även gjort mig skuldsatt.
NEVER IN MY LIFE JAG GODKÄNNER EN SKULDSANERING

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp