Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Samma som här då.
Hur länge har du haft utmätning och hur gamla är dina nyaste lån?

Har aldrig haft utmätning, släppte allt i augusti/sept i samband med min ansökan och fick inledande skuldsanering i januari, fick beviljad skuldsanering i förra veckan. Senaste lånet var taget runt jul förra året dvs en månad innan inledande. Största delen av lånen är dock tagna 2017

Har aldrig haft utmätning, släppte allt i augusti/sept i samband med min ansökan och fick inledande skuldsanering i januari, fick beviljad skuldsanering i förra veckan. Senaste lånet var taget runt jul förra året dvs en månad innan inledande. Största delen av lånen är dock tagna 2017
Tack!
Det gör ju det hela något mera hoppfullt. Det är snart min tur att få en handläggare tilldelad mig. Har du också barn?

Apropå invändningar från borgenärer så tror jag att en avgörande faktor för dem är hur mycket de kan få tillbaka. De vill nog hellre ha hälften av skulden än inget alls. Sen såklart att allt annat också väger in.

Får jag fråga om det va någon som reagerade på att du hade tagit lån trots att du hade skickat in om skuldsanering? Och om du vill svara så undrar jag hur stort lånet va?

Får jag fråga om det va någon som reagerade på att du hade tagit lån trots att du hade skickat in om skuldsanering? Och om du vill svara så undrar jag hur stort lånet va?

Det var ingen som reagerade, ingen som motsatte sig skuldsanering och fick inga frågor under processen, Står ju inte heller i betalplanen när skulderna är ifrån, så långivarna kan ju bara se när deras egen skuld är uppkommen,inte de andras. tror som Dilbah att det avgör hur mycket dem får tillbaka,imitt fall 64%

Vad får du behålla efter hyran?

Har ungefär 8600:- över när hyran är betald. Förutom existensbeloppet så har jag 1500 för bensin 1000 i buffert och några 100 för läkarbesök. Sen kom min lönehöjning precis efter saneringen var beslutad, så den baseras på min gamla lön...

Har ungefär 8600:- över när hyran är betald. Förutom existensbeloppet så har jag 1500 för bensin 1000 i buffert och några 100 för läkarbesök. Sen kom min lönehöjning precis efter saneringen var beslutad, så den baseras på min gamla lön...
Lex visst orsakades dina skulder b l a spel om jag inte missminner mig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp