Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja på utmätningsbeslutet... :)
Fick väl någon grön en, inte fått Mail adress ännu :)

Han hade ju också gjort fel så.
Inte så mycket men han drog av hela barn bidraget på mig. 625kr är rätt mycket i utmätning :)

Fick väl någon grön en, inte fått Mail adress ännu :)

Han hade ju också gjort fel så.
Inte så mycket men han drog av hela barn bidraget på mig. 625kr är rätt mycket i utmätning :)

Ehhh jaaa... :( de e apmycket pengar när man ska leva på utmätning ! Detta måste ju justeras typ omgående...

Ehhh jaaa... :( de e apmycket pengar när man ska leva på utmätning ! Detta måste ju justeras typ omgående...

Jo, får sätta mig i telefon kön. :( behöver fixa det så att det hinner justeras till lönerna iaf.

Ska sälja lite gold klubbor tänkte jag..

Har ändå fan inte råd att spela golf.

Aha, ganska meningslöst att försätta någon i konkurs då. Enda påföljden av det som jag förstått att du får automatiskt näringsförbud i och med det. Det får man inte vid skuldsanering.

Iper automatik vet jag inte? Kanske är så. Vet att det är möjligt, men det är sällan jag sett i kkbeslut nåt om näringsförbud.

Om någon skrivit äver/gett bort värdefull egendom är konkurs bra verktyg

Iper automatik vet jag inte? Kanske är så. Vet att det är möjligt, men det är sällan jag sett i kkbeslut nåt om näringsförbud.

Om någon skrivit äver/gett bort värdefull egendom är konkurs bra verktyg

Är per automatik, enligt var jag nu läste det. Är längesen när ja visste vart jag skulle hamna, ville veta om den dörren var stängd.

Golf klubbor inte gold ;) i wish

KF hade räknat fel på utmätningen också.

Försökt ringa dit, men kön har varit över 100 tal personer. Så sparkat den bollen lite vidare, men får ta tag i det på fredag så jag får rätt peng iaf.
Jag mailade och fick svar och korrigering inom 24 tim - båda gångerna.

KF hade räknat fel på utmätningen också.

Försökt ringa dit, men kön har varit över 100 tal personer. Så sparkat den bollen lite vidare, men får ta tag i det på fredag så jag får rätt peng iaf.
Ett tips! Ring prick kl 08.00 om du har möjlighet då de öppnar för inkommande samtal. Kom fram direkt vid två tillfällen. Tittade på klockan från 07.55 och räknade:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp