Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har inte gått snabbt mot för andra man sett.

Tja, de håller ja nog inte med om. Det va ju längre väntetid på att få sin ansökan ens påbörjad när ja sökte...

Datum enligt nedan:
Ansökan inskickad 14/10. Inledande 26/3. Första Förslag till betalplan skickad till mig 29/4. Önskade några revideringar i textmassan som skulle bifogas borgenärerna, vilket utfördes. 7/5 skickades förslag till betalplan ut till borgenärerna.

Där står jag just nu. Inga invändningar inkomna enl handläggare för 10 dagar sedan, men som sagt, inget hört därefter.
Dock vill jag nog göra gällande att hela min process, när det väl startade, har gått i ett ”rasande tempo”.

Tja, de håller ja nog inte med om. Det va ju längre väntetid på att få sin ansökan ens påbörjad när ja sökte...

Datum enligt nedan:
Ansökan inskickad 14/10. Inledande 26/3. Första Förslag till betalplan skickad till mig 29/4. Önskade några revideringar i textmassan som skulle bifogas borgenärerna, vilket utfördes. 7/5 skickades förslag till betalplan ut till borgenärerna.

Där står jag just nu. Inga invändningar inkomna enl handläggare för 10 dagar sedan, men som sagt, inget hört därefter.
Dock vill jag nog göra gällande att hela min process, när det väl startade, har gått i ett ”rasande tempo”.

Från det dom började behandla den ja då har det väl gått så fort det kan.

Tiden mellan inledande och ansökan har jag sett snabbare hantering.

Måste skicka in min nu, känns som jag får avslag redan nu dock.

Absolut är det så, men när jag sökte va de 25 veckors väntetid från ansökan till ett första handläggande. Nu är det väll nere på 16 veckor om ja inte minns fel...?!

Låt mig oxå tydliggöra, vad än kontentan blir gällande beslut för/emot av skuldsanering, så har min handläggare gjort ett genuint arbete. Det förhåller jag mig till.

Datum enligt nedan:

Håller tummarna, min är igång nu, kom inga invändningar under hela processen. Kommer det inga invändningar under betalplanstiden, sålär dem ju inte invända under poit heller.

Håller tummarna, min är igång nu, kom inga invändningar under hela processen. Kommer det inga invändningar under betalplanstiden, sålär dem ju inte invända under poit heller.
Hur stora skulder har du och är de också från spel?

Vad är det för inställning? Cheer up !!

Vad är det för inställning? Cheer up !!

Bara lite deprimerad efter separationen, går ut på allt annat också :)

Samt att löneutmätningen går ut denna månad. 13k in ... zzz

Semesterersättningen betalas ut dock så blir väl någon tusenlapp till

Bara lite deprimerad efter separationen, går ut på allt annat också :)

Samt att löneutmätningen går ut denna månad. 13k in ... zzz

Semesterersättningen betalas ut dock så blir väl någon tusenlapp till

Jo, det förstår jag :( Separation är inget kul. Jag separerade själv för 3 år sedan...så jag vet ! :(
Lite kul dock att nu vill ”fanskapet” ha mig tillbaks... Han ligger på som aldrig förr... :)

Inget kul med löneutmätning heller...been there - Done that!! Just därför ska Du börja arbeta med Din ansökan typ NU !! All lycka till :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp