- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Du får snart ett ja eller nej alltså?när var det du skickade in?
Om Du menade min ansökan, så skickades den in den 14:e okt...

Du får snart ett ja eller nej alltså?när var det du skickade in?

Om Du menade min ansökan, så skickades den in den 14:e okt...![]()
Har inte gått snabbt mot för andra man sett.
Tja, de håller ja nog inte med om. Det va ju längre väntetid på att få sin ansökan ens påbörjad när ja sökte...
Datum enligt nedan:
Ansökan inskickad 14/10. Inledande 26/3. Första Förslag till betalplan skickad till mig 29/4. Önskade några revideringar i textmassan som skulle bifogas borgenärerna, vilket utfördes. 7/5 skickades förslag till betalplan ut till borgenärerna.
Där står jag just nu. Inga invändningar inkomna enl handläggare för 10 dagar sedan, men som sagt, inget hört därefter.
Dock vill jag nog göra gällande att hela min process, när det väl startade, har gått i ett ”rasande tempo”.
Från det dom började behandla den ja då har det väl gått så fort det kan.
Tiden mellan inledande och ansökan har jag sett snabbare hantering.
Måste skicka in min nu, känns som jag får avslag redan nu dock.
Tja, de håller ja nog inte med om. Det va ju längre väntetid på att få sin ansökan ens påbörjad när ja sökte...
Datum enligt nedan:
Ansökan inskickad 14/10. Inledande 26/3. Första Förslag till betalplan skickad till mig 29/4. Önskade några revideringar i textmassan som skulle bifogas borgenärerna, vilket utfördes. 7/5 skickades förslag till betalplan ut till borgenärerna.
Där står jag just nu. Inga invändningar inkomna enl handläggare för 10 dagar sedan, men som sagt, inget hört därefter.
Dock vill jag nog göra gällande att hela min process, när det väl startade, har gått i ett ”rasande tempo”.
Hur stora skulder har du och är de också från spel?Håller tummarna, min är igång nu, kom inga invändningar under hela processen. Kommer det inga invändningar under betalplanstiden, sålär dem ju inte invända under poit heller.
Från det dom började behandla den ja då har det väl gått så fort det kan.
Tiden mellan inledande och ansökan har jag sett snabbare hantering.
Måste skicka in min nu, känns som jag får avslag redan nu dock.
Vad är det för inställning? Cheer up !!

Bara lite deprimerad efter separationen, går ut på allt annat också
Samt att löneutmätningen går ut denna månad. 13k in ... zzz
Semesterersättningen betalas ut dock så blir väl någon tusenlapp till
Separation är inget kul. Jag separerade själv för 3 år sedan...så jag vet !