Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skulder på 900tkr och enkom 3400 i utmätning...? My god, nä, det lär Du ju aldrig kunna klara med "vanlig" löneutmätning...
Nej det är ju riktigt svårt att få till det. Jag har en skuld där själva kapitalbeloppet är 22000 men den är uppe i över 100000 kr , känns som jag kastat mina 3400 kr i månaden i en soptunna..

Jag har ju blivit rekommenderad av kronofogden själva att söka sanering sista 4 åren men jag har inte varit mentalt redo, jag kände att jag måste verkligen förstå min ekonomi fullt ut innan jag sökte så att det inte ska bli pannkaka av det.

Är det bara jag som inte kan logga in på ”mina sidor” på KFM. Har varit så mer än en vecka.

Är det bara jag som inte kan logga in på ”mina sidor” på KFM. Har varit så mer än en vecka.

Nu provade jag ENKOM för Din skull, för om det är något som ger mig ångest, så är det just att logga in där och se den katastrofala utvecklingen gällande mina skulders ökning.
Inga problem för mig att logga in.

Nu provade jag ENKOM för Din skull, för om det är något som ger mig ångest, så är det just att logga in där och se den katastrofala utvecklingen gällande mina skulders ökning.
Inga problem för mig att logga in.
Tack fina:) Märkligt att just jag inte kan logga in. Det här börjar bli personligt:) hahahaha!

Hade tänkt gå in och ändra då jag inte har kvar billeasingen. Tjohooooo!

Jag ansökte i september om skuldsanering och fick den beviljad nu i slutet av maj, tack vare den här tråden förstår jag nu att den ändå inte riktig är klar om ngn motsätter sig inom 3 v, Jag har sett att jag finns i poit med beviljad . Skatteverket motsatte sig min sanering eftersom jag i febr fick ca 14000 kr mer i lön än normalt, med det betalade jag av alla elräkningar som låg efter med och 2 barnomsorgsräkningar som jag inte hade en aning om att dom skulle ingå i skuldsaneringen för 3 dagar efter jag betalat dessa räkningar på nästan 9000 kr så damp det ner att dom skulle ingå, för då kom det papper. Sen hade jag sparat resten på ett konto. Juristen bestämde iaf att jag skulle betala dessa 5000 som var kvar som en extra inbetalning vid min första inbetalning i Juli. Skatteverket krävde 14000, skulden till dom är på 5000 kr. Ingen annan har motsatt sig och jag har 900000 i skuld. Är det vanligt att dom motsätter sig en andra gång?
Genomgår samtidigt ett uppbrott från ngn som nu har bestämt sig för att han ska se till att förstöra det här för mig. Han ska ringa till dom och uppge att jag ljuger för dom och att jag inte bor själv. Vilket jag gör.
Jag vet inte vad jag vill med detta, men från att vara så glad för ngt som jag betalat på varje månad sen 2008 för att nu ha möjlighet att bli skuldfri till att oroa mig att jag inte blir fri och att jag inte kommer orka kämpa mer snart.
Om det står beviljad i poit är det väl klart?

Jag bara tänkte bara om han har sökt utanför hans ”yrkesområde”.
Arbetsförmedlingen borde ge något stöd eftersom han är långtidssjukskriven vilket är deras primära målgrupp.
Måste han både lämna och hämta?
Ja, han söker ju redan allt. Och nej, han har inte varit sjukskriven och han är bortprioriterad när det gäller arbetsförmedlingen. Jag veckopendlar och kan varken hämta eller lämna de flesta dagarna.

Ja, han söker ju redan allt. Och nej, han har inte varit sjukskriven och han är bortprioriterad när det gäller arbetsförmedlingen. Jag veckopendlar och kan varken hämta eller lämna de flesta dagarna.

Ah förstår. Jobbigt läge :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp