Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej
Jag gjorde ingen överklagan, skickade in en ny. Nu vet jag vad jag skall ändra på, men då hittar väl de andra motsättningar.

Vad ändrade Du på om man får fråga?!
All lycka till med denna ansökan... Det bör få bli ”tredje gången gillt”. :)

Vad ändrade Du på om man får fråga?!
All lycka till med denna ansökan... Det bör få bli ”tredje gången gillt”. :)
Min son har flyttat så nu har jag hela hyran, och nu vet jag lite mer om frågorna ang vad man gjort för att betala lånen.

Får man något besked när ett beslut om skuldsanering vinner laga kraft eller händer det bara?

Får man något besked när ett beslut om skuldsanering vinner laga kraft eller händer det bara?

Du får ju veta att beslut om skuldsanering är taget, men när det vunnit laga kraft har jag inget hört om att info kommer... Man lär ju dock få veta OM någon har överklagat beslutet...

Min son har flyttat så nu har jag hela hyran, och nu vet jag lite mer om frågorna ang vad man gjort för att betala lånen.

Min dotter har oxå flyttat, men är fortsatt skriven hos mig. Detta pga att hon hyr en 2:a hands lägenhet och även då jag var i kontakt med förvaltningsbolaget som ansvarar för fastigheten så sent som i förra veckan, så hade fortfarande inte fastighetsägaren godkänt uthyrningen och så länge inte det är klart, så får dottern (av mig) absolut inte skriva sig på adressen.
Dock finns denna info med på min betalplan som gick ut till borgenärerna, så jag hoppas inte det ska strula...
Än så länge, verkar det vara grönt dock!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp