- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Har du fått besked ?Hos mig gapar det tomt inget på UC inga invändningar i brevlådan. 1 månad sen jag godkände planen snart.
Har du fått besked ?Hos mig gapar det tomt inget på UC inga invändningar i brevlådan. 1 månad sen jag godkände planen snart.
HejBridget, har Du hört något gällande Din överklagan?!
HejOk tack alla för svar, jag skickade in per brev för snart 3 veckor sedan men inte fått något ännu... bör jag va orolig el bara vänta? Kan man ringa o fråga?
Hej
Jag gjorde ingen överklagan, skickade in en ny. Nu vet jag vad jag skall ändra på, men då hittar väl de andra motsättningar.

Min son har flyttat så nu har jag hela hyran, och nu vet jag lite mer om frågorna ang vad man gjort för att betala lånen.Vad ändrade Du på om man får fråga?!
All lycka till med denna ansökan... Det bör få bli ”tredje gången gillt”.![]()
Får man något besked när ett beslut om skuldsanering vinner laga kraft eller händer det bara?
Min son har flyttat så nu har jag hela hyran, och nu vet jag lite mer om frågorna ang vad man gjort för att betala lånen.
Nej helt tyst fortfarande, bör få ett besked senast i mitten av Juni.Har du fått besked ?
Så jobbigt.Nej helt tyst fortfarande, bör få ett besked senast i mitten av Juni.