Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Betal planen gick ut till alla i tisdags, men då vi kom överens om ett par revideringar i textmassan som bifogades, så fick jag en uppdaterad version av betalplanen.
Nej, man ska bara godkänna betalplanen muntligt. Det halkade nog bara med ett delgivningskvitto med min betalplan.

Japp, 5 år it is :)
Aha då är jag med!

Min förra ansökan fick jag avslag innan betalplanen gick ut, så hoppas det går hela vägen denna gången.. men vågar inte hoppas för mkt.

Tack snälla.
Funderar jättemycket här i kväll varför inte någon buffertpeng kom på tal...måste ringa i morgon, kan inte vänta på brevet.
Det står säkert. Vi diskuterade inte det utan det kom med brevet då första samtalet inte gav besked om inledande eller ej.

Det står säkert. Vi diskuterade inte det utan det kom med brevet då första samtalet inte gav besked om inledande eller ej.
Jag fick två samtal idag varpå hon i det sista meddelade mig att hon inledde skusan samt summan som jag skulle betala per månad.
Gick på totalt 30 min.

Aha då är jag med!

Min förra ansökan fick jag avslag innan betalplanen gick ut, så hoppas det går hela vägen denna gången.. men vågar inte hoppas för mkt.
Får jag fråga dig varför fick du avslag förra gången?

Det beror ju på när på året du får inledande och även när på månaden. Om du tex får inledande i mitten av maj, så att din utmätning avbryts i maj och du får behålla hela maj-lönen, och sedan också har betalningsfritt i juni, då har du ju två månader i rad. Men inte om du tex får inledande i aug och inte heller om inledande-beslutet kommer tex 25 augusti och du ska börja betala i september. Då hinner ju aug-lönen utmätas och du börjar betala skusan i september.

EDIT : HAHA! Jag är så trött idag. Trodde du menade två månader på raken. Men du menar såklart två månader på året. Det har man ju :-D
Tack för utförlig svar:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp