Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag är jag glad:)

Inledande beviljat efter 16 veckor.

(Jag skrev min ansökan utan skuldrådgivare)

Fått summa att betala per månad, dock fick jag inte någon "extrasumma" som den du skrev om @Kimsan72, som du själv sänkte.

Utöver boende, drift, resor till och från jobbet och så klart förbehållsbeloppet får jag 288 kr/mån. (Bättre än jag tidigare haft det).

Mkt trevlig handläggare som följde någon sorts mall när hon ställde sina kompletterande frågor. Inga svåra eller jobbiga frågor för min del.

Puh:)
Grattis och all lycka framöver.

Idag är jag glad:)

Inledande beviljat efter 16 veckor.

(Jag skrev min ansökan utan skuldrådgivare)

Fått summa att betala per månad, dock fick jag inte någon "extrasumma" som den du skrev om @Kimsan72, som du själv sänkte.

Utöver boende, drift, resor till och från jobbet och så klart förbehållsbeloppet får jag 288 kr/mån. (Bättre än jag tidigare haft det).

Mkt trevlig handläggare som följde någon sorts mall när hon ställde sina kompletterande frågor. Inga svåra eller jobbiga frågor för min del.

Puh:)

Stort GRATTIS till inledande... Låter lite konstigt att säga då ja tror att ingen av oss vill vara i denna sits, men nu är det som det är... typ :)

Märkligt att Du inte erhöll den sk. sedvanliga ”buffert pengen”?! Jag har inte hört om någon som inte har fått en extraslant mellan 500-1200kr/mån...

Stort GRATTIS till inledande... Låter lite konstigt att säga då ja tror att ingen av oss vill vara i denna sits, men nu är det som det är... typ :)

Tack, snälla.:)
Märkligt att Du inte erhöll den sk. sedvanliga ”buffert pengen”?! Jag har inte hört om någon som inte har fått en extraslant mellan 500-1200kr/mån...
Jag får väl se när uträkningen kommer på posten. Är den inte med ska jag ringa och fråga.

Idag fick jag hem ett delgivningskvitto tillsammans med uppdaterad betalplan...

Det stod att jag skulle skriva under och skicka in och jag kunde även skriva under att jag godkände att ”ovanstående person får skuldsanering” (mig själv alltså :D)

Tror nog inte att just delgivningskvittot var direkt ämnat för mig ;) men lite kuligt va de...

Det stod att jag skulle skriva under och skicka in och jag kunde även skriva under att jag godkände att ”ovanstående person får skuldsanering” (mig själv alltså :D)

Tror nog inte att just delgivningskvittot var direkt ämnat för mig ;) men lite kuligt va de...

Skulle du godkänna betalplanen skriftligt?
Jag skulle få min nästa vecka enligt handläggaren och då godkänna per telefon..
Fick du betalplan för 5 år?

Skulle du godkänna betalplanen skriftligt?
Jag skulle få min nästa vecka enligt handläggaren och då godkänna per telefon..
Fick du betalplan för 5 år?

Betal planen gick ut till alla i tisdags, men då vi kom överens om ett par revideringar i textmassan som bifogades, så fick jag en uppdaterad version av betalplanen.
Nej, man ska bara godkänna betalplanen muntligt. Det halkade nog bara med ett delgivningskvitto med min betalplan.

Japp, 5 år it is :)

Betal planen gick ut till alla i tisdags, men då vi kom överens om ett par revideringar i textmassan som bifogades, så fick jag en uppdaterad version av betalplanen.
Nej, man ska bara godkänna betalplanen muntligt. Det halkade nog bara med ett delgivningskvitto med min betalplan.

Japp, 5 år it is :)
Bara det inte är ett kvitto som skulle till någon borgenär så att de inte fick ngt.

Skynda dig att skriva på :))

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp