- Meddelanden
- 218
- Mottagna reaktioner
- 177
- Poäng
- 337
Tack.Stort grattis! ☺
Är du ensamstående?
Ja, ensamstående.
Tack.Stort grattis! ☺
Är du ensamstående?
Grattis och all lycka framöver.Idag är jag glad
Inledande beviljat efter 16 veckor.
(Jag skrev min ansökan utan skuldrådgivare)
Fått summa att betala per månad, dock fick jag inte någon "extrasumma" som den du skrev om @Kimsan72, som du själv sänkte.
Utöver boende, drift, resor till och från jobbet och så klart förbehållsbeloppet får jag 288 kr/mån. (Bättre än jag tidigare haft det).
Mkt trevlig handläggare som följde någon sorts mall när hon ställde sina kompletterande frågor. Inga svåra eller jobbiga frågor för min del.
Puh![]()
Idag är jag glad
Inledande beviljat efter 16 veckor.
(Jag skrev min ansökan utan skuldrådgivare)
Fått summa att betala per månad, dock fick jag inte någon "extrasumma" som den du skrev om @Kimsan72, som du själv sänkte.
Utöver boende, drift, resor till och från jobbet och så klart förbehållsbeloppet får jag 288 kr/mån. (Bättre än jag tidigare haft det).
Mkt trevlig handläggare som följde någon sorts mall när hon ställde sina kompletterande frågor. Inga svåra eller jobbiga frågor för min del.
Puh![]()

Jag får väl se när uträkningen kommer på posten. Är den inte med ska jag ringa och fråga.Stort GRATTIS till inledande... Låter lite konstigt att säga då ja tror att ingen av oss vill vara i denna sits, men nu är det som det är... typ
Tack, snälla.
Märkligt att Du inte erhöll den sk. sedvanliga ”buffert pengen”?! Jag har inte hört om någon som inte har fått en extraslant mellan 500-1200kr/mån...
)
men lite kuligt va de...Idag fick jag hem ett delgivningskvitto tillsammans med uppdaterad betalplan...
Det stod att jag skulle skriva under och skicka in och jag kunde även skriva under att jag godkände att ”ovanstående person får skuldsanering” (mig själv alltså)
Tror nog inte att just delgivningskvittot var direkt ämnat för migmen lite kuligt va de...
Skulle du godkänna betalplanen skriftligt?
Jag skulle få min nästa vecka enligt handläggaren och då godkänna per telefon..
Fick du betalplan för 5 år?

Bara det inte är ett kvitto som skulle till någon borgenär så att de inte fick ngt.Betal planen gick ut till alla i tisdags, men då vi kom överens om ett par revideringar i textmassan som bifogades, så fick jag en uppdaterad version av betalplanen.
Nej, man ska bara godkänna betalplanen muntligt. Det halkade nog bara med ett delgivningskvitto med min betalplan.
Japp, 5 år it is![]()
Bara det inte är ett kvitto som skulle till någon borgenär så att de inte fick ngt.

Skynda dig att skriva påIdag fick jag hem ett delgivningskvitto tillsammans med uppdaterad betalplan...
Det stod att jag skulle skriva under och skicka in och jag kunde även skriva under att jag godkände att ”ovanstående person får skuldsanering” (mig själv alltså)
Tror nog inte att just delgivningskvittot var direkt ämnat för migmen lite kuligt va de...
)