Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kvinnan på kfm sade att de va per dag, men är de per år så är se ju suveränt!

Räntan räknas varje dag, men utifrån räntesatsen per år

364000 i skuld. 10% ränta =36500 eller 100 kr per dag.

Kvinnan på kfm sade att de va per dag, men är de per år så är se ju suveränt!

Antingen sa hon fel eller så är upplagt fel hos KF.

Företaget som äger skulden lär redan bokat detta som kreditförlust i vilket fall.

Kontakta både KF och företaget i frågan

Antingen sa hon fel eller så är upplagt fel hos KF.

Företaget som äger skulden lär redan bokat detta som kreditförlust i vilket fall.

Kontakta både KF och företaget i frågan
Får göra de imorgon, vill ha allting klart för mig när jag ska till budget rådgivaren. Tack!

Självklart ska jag betala de jag är skyldig, jag ska inte få någonting gratis men känns så himla hopplöst och förnedrande när man sitter och betalar och betalar, lever på existensminimum år in och år ut, så händer de ingenting.
Känns orättvist.

Hade en avbetalningsplan med Lindorff (nu Lowell) för ca 3 år sen. Fick dubbellön när jag vart fast så startade en avbet.plan med dom, men för att få göra de behövde jag betala 10k, gjorde de så gärna när jag fick dubbellön, skulle sedan betala 1k varje månad. Swishade in 10k +1k, sen fortsatte de med 1k i 6 månader, fick sedan ett brev att eftersom jag inte betalat så avbröts planen, kontaktade dom men dom hade inte fått några pengar alls, tog print screen skickade till dom men nej ingenting. Kontaktade massa instanser men fick ingen hjälp. Man står så jäkla hjälplös i denna sits,de är alltid bolaget som äger skulder som har rätt oavsett vad.

Hade en avbetalningsplan med Lindorff (nu Lowell) för ca 3 år sen. Fick dubbellön när jag vart fast så startade en avbet.plan med dom, men för att få göra de behövde jag betala 10k, gjorde de så gärna när jag fick dubbellön, skulle sedan betala 1k varje månad. Swishade in 10k +1k, sen fortsatte de med 1k i 6 månader, fick sedan ett brev att eftersom jag inte betalat så avbröts planen, kontaktade dom men dom hade inte fått några pengar alls, tog print screen skickade till dom men nej ingenting. Kontaktade massa instanser men fick ingen hjälp. Man står så jäkla hjälplös i denna sits,de är alltid bolaget som äger skulder som har rätt oavsett vad.

Varför bestred du inte betalningsföreläggandet och presenterade dina bevis på betalningarna?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp