Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Oj, fy tusan.. de är familjemedlemmar så vill ej starta något. Vill betala och börja om på nytt. Därför undrar jag hur möjligheten för skuldsanering ser ut..

Jobbar du? Skulden är ganska liten, är ju möjligt att jobba extra, sälja saker för att snabbare komma ur.

Skuldsanering är ändå 5 år + 1 år för ansökan typ

Jobbar du? Skulden är ganska liten, är ju möjligt att jobba extra, sälja saker för att snabbare komma ur.

Skuldsanering är ändå 5 år + 1 år för ansökan typ
Jag jobbar, dom drar minst 10k i månaden på mig. Både från lön och fk.
Är utbränd nu (påväg upp i tid trots att jag knappt tar mig upp ur sängen). Innan dess så jobbade jag allt jag kunde, vilket resulterade i att KF fick mer i månaden (jag fick bara förbehållsbeloppet), har sålt allt jag har av värde. Bor hos min pappa pga kan ej flytta, har en bil värd 3k, för att ta mig till och från jobbet men den har nu gått sönder har liksom INGENTING av värde..
tycker de kan vara värt de 5+1 åren för att känna att jag kommer någon vart, att veta att ”livet börjar då”.. med utmätning och dom små medeln jag har kan detta pågå forever typ

Jag jobbar, dom drar minst 10k i månaden på mig. Både från lön och fk.
Är utbränd nu (påväg upp i tid trots att jag knappt tar mig upp ur sängen). Innan dess så jobbade jag allt jag kunde, vilket resulterade i att KF fick mer i månaden (jag fick bara förbehållsbeloppet), har sålt allt jag har av värde. Bor hos min pappa pga kan ej flytta, har en bil värd 3k, för att ta mig till och från jobbet men den har nu gått sönder har liksom INGENTING av värde..
tycker de kan vara värt de 5+1 åren för att känna att jag kommer någon vart, att veta att ”livet börjar då”.. med utmätning och dom små medeln jag har kan detta pågå forever typ

Låter konstigt att skulden inte minskar. Sjukskriven eller varför är FK inkopplad ?

Inte minskat på 2 år å 5 månader som jag haft utmätningen. Sjukskriven för utbrändhet, depression och ångest. Men de blev ja för typ 7 månader sen, jobbar dock 75%.

Räntorna låter ju extrema om du snittar 10K per månad i utmätning på under 100K.

Och är var ju inte ens dåtidens sms lån du har utan inköpta produkter på avbet?

Räntorna låter ju extrema om du snittar 10K per månad i utmätning på under 100K.

Och är var ju inte ens dåtidens sms lån du har utan inköpta produkter på avbet?
Ja de är sjuka räntor, försökt att förhandla ner dom. Men intrum, Lowell (Lindorff) bland annat är envisa att inte dra ner på dom..

Nej inga sms-lån, inga bank-lån eller nått. De är mobilabonnemang, en bil som jag stod på åt en person så trafikförsäkringsföreningen. Å andra avbetalnings saker...

Ja de är sjuka räntor, försökt att förhandla ner dom. Men intrum, Lowell (Lindorff) bland annat är envisa att inte dra ner på dom..

Nej inga sms-lån, inga bank-lån eller nått. De är mobilabonnemang, en bil som jag stod på åt en person så trafikförsäkringsföreningen. Å andra avbetalnings saker...

Hur mycket hos tff?

Du har väl ställt av bilen som du står på? Annars fortsätter den skulden ticka varje dag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp