Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Må så vara, men man måste ju ovilligt erkänna att man har ju skulder till de mindre seriösa aktörerna dessvärre & då kan man kanske inte förvänta sig något annat heller.
Ingen satte dock en kniv vid min strupe när jag tog dessa PSYCHO lån...så ja känner att ja nu får ”stå mitt kast”.
Dock kommer ja ta en JÄKLA FIGHT om det uppdagas att dom kommer med osanningar... COUNT ON IT !

Har inte kommit dit, men förstått att vissa fått falska skulder inskickade när dom varit i POIT.

De skulderna kommer jag inte godkänna. Nä, när man tog dom lånen var man ju glad att någon lånade pengar till en. Jag var dock chockad ibland när de ibland godkände lån. :)

Har inte kommit dit, men förstått att vissa fått falska skulder inskickade när dom varit i POIT.

De skulderna kommer jag inte godkänna. Nä, när man tog dom lånen var man ju glad att någon lånade pengar till en. Jag var dock chockad ibland när de ibland godkände lån. :)

Så är det - absolut, men ja förväntar mig nästan inget annat heller med tanke på vilka ja faktiskt har lån hos... :(

Ja Du... ja tänker faktiskt detsamma... Även då jag har en taxerad årsinkomst uppe på nästan 600tkr, så är även jag ytterst förvånad över att jag blev godkänd för lån mot slutet... HORRIBELT !!

I många fall så har den skuldsatte nog inte koll. Ser ju själv att det kan vara lite problematiskt när skickar skulder åt olika håll.

Orkar inte bråka om deras dubbla avgift. Förstår inte att det inte händer något för dem som skickar in oriktiga uppgifter eller skulder som inte finns.

Finns ju säkert äckel människor som lever på att göra sånt.

Men börjar förstå att folk blir utmattade i den process man ska gå igenom.

Längtar till alla Mail och brev och samtal slutar.
Ja fysjutton får en hög med brev dagligen, förut fick man lite brev i mitten På månaden nu rasar dom in och detta ringande. Svårt att få någon ro dock lite lugnare nu när det är helg så man får andrum från post o samtal.

Inte vad jag har noterat SO FAR... ska väll tilläggas... men ”fiffel” finns inom alla områden och skulle det uppdagas, så tar jag det då...
(Men) att påstå att vi skuldsatta är LOW LIFES utan värde är ytterst kränkande och nedvärderande, för så är det inte... och när jag pratar med vårt eget inkasso bolag gällande mina kunder där, så pratar dom om dom med allra största respekt!

Jag må ha skulder som jag till slut inte mäktade med - alright, men jag har universitets utbildning, med bra arbete och bra inkomst och inte minst, så har jag en fungerande hjärna som arbetar FÖR MIG i alla sammanhang ! :)
Jag anser inte att vi är LOW LiFE, utan andra dock inte alla har den synen på skuldsatta och att vi har dålig koll.

Ja fysjutton får en hög med brev dagligen, förut fick man lite brev i mitten På månaden nu rasar dom in och detta ringande. Svårt att få någon ro dock lite lugnare nu när det är helg så man får andrum från post o samtal.

Byt telefonnummer, min erfarenhet är att samtalen inte direkt minskar med tiden.

Jag anser inte att vi är LOW LiFE, utan andra dock inte alla har den synen på skuldsatta och att vi har dålig koll.

...men Du är ju ett levande bevis på att så inte fallet är ! Det har Du bevisat mångdubbelt ! Ta åt Dig äran :D

Lowlifes är ju de personer som inte vill jobba och gjort det till deras jobb att trixa och få varenda bidrag och inte bidra med något förutom att vara en kostnad för samhället.

Har noll respekt för de som faller i den kategorin. Träffat på ett fåtal i mitt liv och klarar inte av dessa människor

Har större respekt för de som begår brott, de har iaf ett driv av någon form iaf.

Lowlifes är ju de personer som inte vill jobba och gjort det till deras jobb att trixa och få varenda bidrag och inte bidra med något förutom att vara en kostnad för samhället.

Har noll respekt för de som faller i den kategorin. Träffat på ett fåtal i mitt liv och klarar inte av dessa människor

Har större respekt för de som begår brott, de har iaf ett driv av någon form iaf.

Är det den verkliga definitionen av ett ”lowlife”?
Ja, då faller vi ju sannerligen inte in i den kategorin... :)

Större respekt för de som begår brott?!?! Menar du simpla inbrottstjuvar, hackers, rötägg som stjäl från gamla människor eller?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp