Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
I många fall så har den skuldsatte nog inte koll. Ser ju själv att det kan vara lite problematiskt när skickar skulder åt olika håll.

Orkar inte bråka om deras dubbla avgift. Förstår inte att det inte händer något för dem som skickar in oriktiga uppgifter eller skulder som inte finns.

Finns ju säkert äckel människor som lever på att göra sånt.

Men börjar förstå att folk blir utmattade i den process man ska gå igenom.

Längtar till alla Mail och brev och samtal slutar.
Det är upp till dig såklart men jag tillåter inte att bli trampad på. Jag har en värdighet trots alla skulder.
Utmattad, jag är själsligt slut men nu kan det bara bli bättre.

Jag tror att Du @Ny2018 behöver ”boosta” Ditt självförtroende en aningens... Du verkar ha tappat det på denna resan utifrån Dina senaste inlägg.

Personligen, kan ja inte hålla med om att någon har försökt ”slå ner” på mig - jag har blivit behandlad med respekt även de gånger ja tvingats ha kontakt med borgenärerna !

(Men) Nog sagt om skulder för denna helgen... Själv inleder ja långhelgen med Rosé vin i goda vänners lag, i en vacker park, i 20 graders sol & värme ! Cheers!

Glad Påsk på Er ALLA !! :)

Frågade i en annan tråd men den här är ju mer aktiv så... :)

Någon som vet hur man får besked efter att ha överklagat ett avslag (skuldsanering)? Det är inskickat till Tingsrätten. Får man besked därifrån, eller från KFM?

Handlar inte om att bli
Jag tror att Du @Ny2018 behöver ”boosta” Ditt självförtroende en aningens... Du verkar ha tappat det på denna resan utifrån Dina senaste inlägg.

Personligen, kan ja inte hålla med om att någon har försökt ”slå ner” på mig - jag har blivit behandlad med respekt även de gånger ja tvingats ha kontakt med borgenärerna !

(Men) Nog sagt om skulder för denna helgen... Själv inleder ja långhelgen med Rosé vin i goda vänners lag, i en vacker park, i 20 graders sol & värme ! Cheers!

Glad Påsk på Er ALLA !! :)

Ingen som fifflat med falska skulder eller avgifter?

Själv bara sett avgifter från KF som dragit X2 när dom utgav sig att vara KF.

Men orkar inte ödsla energi på 1000 spänn.

Kom just hem och öppnat en öl i solen... :)

Bekedet kommer och komma från tr. Det gjorde iallafall den gång jag överklaga kronofogden beslut på avslag

Någon som vet hur man får besked efter att ha överklagat ett avslag (skuldsanering)? Det är inskickat till Tingsrätten. Får man besked därifrån, eller från KFM?

Inte sett någon på detta forum som fått det rätt i sak och fått beslutet ändrat. Men hängt här väldigt kort tid.

Skruva inte upp för höga förväntningar bara.

Jag överklagade mitt avslag och fick svar från tr, och vill minnas att svaret kom ganska så snabbt..

Från tingsrätten, du kan ringa dit och lämna din mailadress så får du svar via mail.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp