Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har reflekterat över en sak när man kollar i poit. Den stora majoriteten av de som publiceras där bor i lägenhet.

Tvärtemot vad jag har noterat... Tycker oerhört många bor i hus.

Är så sjukt nervös.
Efter att ha lämnat in ansökan i juli-18 är jag nu framme vid sista steget.
Har fått beslut om skuldsanering, nu väntar 3 veckors oliiidlig väntan.
Hur vanligt är det att det blir avslag i detta skedet?

Har du fått ett beslut om beviljad skuldsanering så kan du ju inte få avslag, eftersom dom beslutat om just beviljande.
Möjligen kan någon överklaga.

Har du fått ett beslut om beviljad skuldsanering så kan du ju inte få avslag, eftersom dom beslutat om just beviljande.
Möjligen kan någon överklaga.
Vad händer vid ett överklagande och är detta vanligt ?

Jag har reflekterat över en sak när man kollar i poit. Den stora majoriteten av de som publiceras där bor i lägenhet.

Hur ser man det? Söker du upp personerna eller? Minns inte jag såg någon sådan info om mig men var kanske så upptagen av att hitta mitt namn bara ;)

Vad händer vid ett överklagande och är detta vanligt ?

Tingsrätten prövar då om beslutet att bevilja skuldsanering verkligen var rätt..
Inte så vanligt vad jag vet

Tingsrätten prövar då om beslutet att bevilja skuldsanering verkligen var rätt..
Inte så vanligt vad jag vet
Tack för svaret.
Låter märkligt att någon överklagar då de haft tid för att invända mot förslaget.

Tack för svaret.
Låter märkligt att någon överklagar då de haft tid för att invända mot förslaget.

Jag har ingen aning om vilka grunder man överklagar på. Kan tänka mig att en grund är att ens skuld inte finns med och man vill få ordning på det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp