Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har jag fått brev från tingsrätten där det står att jag får tillfälle att yttra mig till domstolen. Ska jag alltså skicka in en överklagan igen eller vad? Senast 27/3 vill dom ha yttrandet skriftligt..

Antar dom vill höra varför du anser det som ett felaktigt beslut. Eller har du redan angett detta ?

Nu har jag fått brev från tingsrätten där det står att jag får tillfälle att yttra mig till domstolen. Ska jag alltså skicka in en överklagan igen eller vad? Senast 27/3 vill dom ha yttrandet skriftligt..
Överklagan på vad ?

Ja nu ska du yttra dig om det dem yttrat sig om ...det är ett jäkla tjohej fram och tillbaka. Först överklagar man sen får dem yttra sig om ditt överklagan sen ska du ytterligare yttra dig om deras yttrandet...
Det fungerar så iallafall när det gäller andra överklaganden till tingsrätten. Som om man inte redan var trött och utmattad ...inte ska det vara enkelt inte :(
Hoppas du får rätt i tingsrätten, kämpa på. Jag Hejar på dig :)

Ja nu ska du yttra dig om det dem yttrat sig om ...det är ett jäkla tjohej fram och tillbaka. Först överklagar man sen får dem yttra sig om ditt överklagan sen ska du ytterligare yttra dig om deras yttrandet...
Det fungerar så iallafall när det gäller andra överklaganden till tingsrätten. Som om man inte redan var trött och utmattad ...inte ska det vara enkelt inte :(
Hoppas du får rätt i tingsrätten, kämpa på. Jag Hejar på dig :)
Kära nån. Ska jag behöva skicka in samma sak igen.. Orkar inte med det här snart.

Kan man maila in eller måste det va snigelpost?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp