Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej, det framgår inte. Dom ska inte förmedla sådan information. Dom ska meddela VARFÖR det blev ett avslag inte när man kan/bör ansöka igen...
Det stämmer, men anledningen till avslag är en fingervisning när man kan söka igen, det var det min budget o skuldrådgivare sa i varje fall, men de har väl läst några avslag genom åren iof :)

Aha,
Nope, 010-nummer och flertalet av oss har fått ett sms från handläggaren ett par timmar dessförinnan.
Aha, skönt! Då är det FK eller KF som ringer då... det här dolda numret in fortsätta ringa då :)

Nej, det framgår inte. Dom ska inte förmedla sådan information. Dom ska meddela VARFÖR det blev ett avslag inte när man kan/bör ansöka igen...
Hej
På mitt avslag fanns ingen information när det var lämpligt att söka igen. Så fort man fått avslaget så sök med en gång, för det tar ju lång tid att få svar. Och man kanske har tur med en annan handläggare.

Jag är ganska säker på att det står på avslaget när det är lämpligt att söka igen.
Står inte

I mitt första avslag stog det inte när

Utan mer att kronofogden inte utesluter en eventuell skuldsanering i framtiden

Så sök direkt fingervisning finns ej då handläggarna gör egna individuella beslut

Senast ändrad:
Fick mitt förslag till betalplan idag och kan bara konstatera att det är tur jag sparat alla papper från inkassobolag och Kronofogden när jag släppte allt.

Vilken sörja det är och vad fordringarna har snurrat runt bland olika bolag. Allt verkar ju iaf stämma till slut som tur är.

Fick en betalplan på fyra år då jag har mindre barn. Däremot insåg jag vid deklarationen att min årsinkomst är något högre än vad jag angav i ansökan vilket jag tänker ta upp med min handläggare. Antar att hela betalplanen får göras om. Rör sig om 6-700 kr i månaden.

Fick mitt förslag till betalplan idag och kan bara konstatera att det är tur jag sparat alla papper från inkassobolag och Kronofogden när jag släppte allt.

Vilken sörja det är och vad fordringarna har snurrat runt bland olika bolag. Allt verkar ju iaf stämma till slut som tur är.

Fick en betalplan på fyra år då jag har mindre barn. Däremot insåg jag vid deklarationen att min årsinkomst är något högre än vad jag angav i ansökan vilket jag tänker ta upp med min handläggare. Antar att hela betalplanen får göras om. Rör sig om 6-700 kr i månaden.

Har du fått komplettera med ytterligare upplysningar till KF nu innan Du fick betalplanen?!
Grattis förresten... ett steg närmare Ditt mål :)

Har du fått komplettera med ytterligare upplysningar till KF nu innan Du fick betalplanen?!
Grattis förresten... ett steg närmare Ditt mål :)

Ja, berättade då att min inkomst är högre än vid ansökan. Uppenbarligen var jag för blygsam där.

Annars har det nog inte varit något jag behövt komplettera egentligen. Bara bekräftat att alla uppgifter stämmer. Jag hade fått med allt sa hon bara.

Och tack så mycket!

Ja, berättade då att min inkomst är högre än vid ansökan. Uppenbarligen var jag för blygsam där.

Annars har det nog inte varit något jag behövt komplettera egentligen. Bara bekräftat att alla uppgifter stämmer. Jag hade fått med allt sa hon bara.

Och tack så mycket!

Härligt :p

Hur små barn?

Vi funderar på att skaffa en till (har 1 + 2bonus) inom 2-3år... skulle det påverka en skuldsanering/tid?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp