Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Detta är ju även min 3 gång jag söker. 1 direkt avslag andra gången inledande men fick aldrig betalplanen innan avslag. Denna gång fått betalplanen och hoppar på det bästa

Så där kan man se vad räntan gör
Det går inte ihop sig! På det viset blir det många med skuldsanering! Man kan inte leva med avdrag på lön som inte minskar o bara ökar säger sig självt!
Vilket jäkla konstigt system vi har helt galet!!

Detta är ju även min 3 gång jag söker. 1 direkt avslag andra gången inledande men fick aldrig betalplanen innan avslag. Denna gång fått betalplanen och hoppar på det bästa
Vad var anledningarna till avslag då?

Håller tummarna för dig!!

Första gången var att jag hade glömt en del skulder så skuldbördan var ca 350k och det ansåg dom jag kunde betala. Håller med mitt fel att jag glömde skulder. Var i Kalmar.

Andra Malmö hon godkände med en i Stockholm avslog. Då han tyckte jag kunde betal ifall inkassobolagen lät mig betala kapitalet först och räntan sen. Men det var ju självklart nej från inkassobolagen. Nu i Göteborg

Det går inte ihop sig! På det viset blir det många med skuldsanering! Man kan inte leva med avdrag på lön som inte minskar o bara ökar säger sig självt!
Vilket jäkla konstigt system vi har helt galet!!
Där är det bra att gått till en skuldrådgivning som kan bevisa också att man inte kan bli skuldfri med löneutmätning.

Där är det bra att gått till en skuldrådgivning som kan bevisa också att man inte kan bli skuldfri med löneutmätning.
Ok, aja slänger iväg ett par mail när mina skulder är hos inkasso.. Vet ju redan nu dom kommer avslå någon betalnings plan. Har ju 26 skulder hos olika. Antar dom blir mer samlade med inkasso.

Försökte innan jag släppte allt, men var en gäldenär som sänkte beloppet av kanske 12-14st jag försökte på.
Så gav upp där.

Okej! Det personliga brevet hur mycket ska man skriva där! Förstår att det är hur situationen uppkom o så men hur mycket ska stå! Hela livshistorien? För jag känner att löneutmätning för mig kommer inte att hjälpa kommer vara i samma sits som dig att skulderna aldrig minskar!
Verkar vara olika hur mycket man skriver. För mig blev det ca 2 A4-sidor om jag minns rätt. En sammanfattning över hur man hamnat där man är och varför man söker sanering.

Första gången var att jag hade glömt en del skulder så skuldbördan var ca 350k och det ansåg dom jag kunde betala. Håller med mitt fel att jag glömde skulder. Var i Kalmar.

Andra Malmö hon godkände med en i Stockholm avslog. Då han tyckte jag kunde betal ifall inkassobolagen lät mig betala kapitalet först och räntan sen. Men det var ju självklart nej från inkassobolagen. Nu i Göteborg

Då har vi samma kontor. Jag blev beviljad och hade Göteborg. Mina skulder var någonstans mellan 400-600 000 i skulder (om man räknar med räntan som tickade). Håller tumme att det går bättre för dig den här gången :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp