Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har fått lite info kring exempel på vad som kan innebära kortare betalningsplan.

Långvarig skuldsättning är ett exempel.

Svår ekonomisk situation är inte ett exempel, då det gäller typ alla som beviljas.

Flertalet barn borde oxå vara ett exempel (jag tycker mig ha läst om iallafall). Flertalet yngre barn som har/blir påtagligt drabbade...

Flertalet barn borde oxå vara ett exempel (jag tycker mig ha läst om iallafall). Flertalet yngre barn som har/blir påtagligt drabbade...

Det tillämpas redan
Det exempel som finns fastslaget nu är långvarig skuldsättning. Fick då 4 års plan

Det tillämpas redan
Det exempel som finns fastslaget nu är långvarig skuldsättning. Fick då 4 års plan

Förvisso är jag ”dagen efter”, så kanske därför ja inte alls förstår vad Du menar?!

Är det nya tillämpningar Du åsyftar eller?!

Förvisso är jag ”dagen efter”, så kanske därför ja inte alls förstår vad Du menar?!

Är det nya tillämpningar Du åsyftar eller?!

Det är ett nytt ställningstagande, det kommer väl in i handböckerna så småningom.

Jag följer denna tråden ytterst sporadiskt eftersom jag håller alla tummar och tår för att @Kimsan72 ska få igenom sin ansökan. Då jag själv inte är föremål för en sanering så är det svårt att förstå hur den här processen fungerar. Så med det sagt - Kimsan håll mig uppdaterad, och oss andra. Tror vi alla hoppas att det går vägen!
Då ska jag bjuda dig på en flaska vin eller skumpa på valfri Malmökrog - det lovar jag heligt och dyrt. Hela forumet är mina vittnen :D

Jag följer denna tråden ytterst sporadiskt eftersom jag håller alla tummar och tår för att @Kimsan72 ska få igenom sin ansökan. Då jag själv inte är föremål för en sanering så är det svårt att förstå hur den här processen fungerar. Så med det sagt - Kimsan håll mig uppdaterad, och oss andra. Tror vi alla hoppas att det går vägen!
Då ska jag bjuda dig på en flaska vin eller skumpa på valfri Malmökrog - det lovar jag heligt och dyrt. Hela forumet är mina vittnen :D

...men underbaraste BÄSTA, finaste DUUU !!! Så genomfina ord ❤️ Nä, vi kör de omvända: OM ja mot förmodan skulle godkännas, så bjuder jag, som ett genuint TACK för ALL ovärderlig stöttning & peppning !!! Love yaaaa ❤️

Nu är jag ny här inne och har inte lyckats läsa igenom alla sidorna ännu, men vad ni säger är att de ligger från ansökan till inledande beslut/avslag på 6-7 månader i dagsläget?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp