Ca en miljon när jag skicka ansökan men det har väl troligtvis ökat med dessa räntor.Står kanske nånstans som jag missar @Idapida men hur mycket skulder har du?
@Lasseman är man i princip utesluten en skuldsanering menar du om man gjort en skenöverföring/försäljning ?Justja, nej man ska ge bort allt av värde så man står helt utan grejjer även om man har miljontillgångar innan, då kan man få skuldsanering med förtur[/QUO
Då har jag mottagit besked om att jag nu är beviljad skuldsanering
Känns overkligt får se när detta skjunker in

@Lasseman är man i princip utesluten en skuldsanering menar du om man gjort en skenöverföring/försäljning ?
Gäller detta även i framtiden ?
Jag följde bara deras råd men det verkar ju vara helkört nu ändå. Hade man haft ork att ta reda på allt innan så hade jag kanske gjort annorlunda och inte lyssnat på banken men nu är det ju för sent.
Enda sen handläggaren på skuldsaneringen ringde har jag haft en dålig magkänsla. Den verkar ju stämma.
Verkligen tråkigt.Vad jag hört av skuldsaneringen så i princip ja, om det var något av värde.
Det beror på när "framtiden" är tror jag..
Verkligen tråkigt.
Absolut inte konstigt men tråkigt om man gjort som banken sa.Men, det är väl ändå inte jättekonstigt? En förutsättning är ju att man ska ha gjort det som är möjligt för stt betala sina skulder. Att ge bort värdefull egendom utan att det ger pengar till skulderna är ju motsatsen till det..
Absolut inte konstigt men tråkigt om man gjort som banken sa.