Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Står kanske nånstans som jag missar @Idapida men hur mycket skulder har du?

Justja, nej man ska ge bort allt av värde så man står helt utan grejjer även om man har miljontillgångar innan, då kan man få skuldsanering med förturo_O[/QUO
@Lasseman är man i princip utesluten en skuldsanering menar du om man gjort en skenöverföring/försäljning ?
Gäller detta även i framtiden ?

@Lasseman är man i princip utesluten en skuldsanering menar du om man gjort en skenöverföring/försäljning ?
Gäller detta även i framtiden ?

Vad jag hört av skuldsaneringen så i princip ja, om det var något av värde.
Det beror på när "framtiden" är tror jag..

Jag följde bara deras råd men det verkar ju vara helkört nu ändå. Hade man haft ork att ta reda på allt innan så hade jag kanske gjort annorlunda och inte lyssnat på banken men nu är det ju för sent.
Enda sen handläggaren på skuldsaneringen ringde har jag haft en dålig magkänsla. Den verkar ju stämma.

Helkört kanske är att ta i, men väldigt försvårat läge i alla fall

Men, det är väl ändå inte jättekonstigt? En förutsättning är ju att man ska ha gjort det som är möjligt för stt betala sina skulder. Att ge bort värdefull egendom utan att det ger pengar till skulderna är ju motsatsen till det..

Men, det är väl ändå inte jättekonstigt? En förutsättning är ju att man ska ha gjort det som är möjligt för stt betala sina skulder. Att ge bort värdefull egendom utan att det ger pengar till skulderna är ju motsatsen till det..
Absolut inte konstigt men tråkigt om man gjort som banken sa.

Absolut inte konstigt men tråkigt om man gjort som banken sa.

Ja antingen var det av dum välvilja eller så har hon kanske ett blancolån där också som dom inte ville sanera bort, jag tror på det tidigare.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp