Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det kostar 100 kr/dag på sjukhus. Låg inne på Ks en vecka efter att dom öppnade upp mitt huvud :). Min chef sa att det bara va "migrän", ja tjena

Skrev ett mess att jag skulle opereras men är nog tillbaka på måndag. Krigare som man är. Noll insikt om vad den operationen innebar :D

Bilagor

• 20151004_115529.jpg
    20151004_115529.jpg
    54.9 KB · Visningar: 12
A B S U R T !! Vem fasiken äter sjukhusmaten förresten? Har hört att den ska vara direkt vidrig...

Det är nog patienterna på sjukhuset som äter den maten då det är maten som serveras. Kvaliten varierar säkert mellan sjukhusen men det har ju inget med någons löneutmätningsberäkning att göra.
Vad är det absurda? Att att man inte förbehålls pengar till samma utgift mer än 1 gång?:)

Skrev ett mess att jag skulle opereras men är nog tillbaka på måndag. Krigare som man är. Noll insikt om vad den operationen innebar :D

Hade någon sorts inneboende klump?

Det är nog patienterna på sjukhuset som äter den maten då det är maten som serveras. Kvaliten varierar säkert mellan sjukhusen men det har ju inget med någons löneutmätningsberäkning att göra.
Vad är det absurda? Att att man inte förbehålls pengar till samma utgift mer än 1 gång?:)

Patienterna går ner i kiosken istället...
Nä... girigheten från Myndigheten är ABSURD !

Cysta mellan hjärnhalvorna, den huvudvärken va inte o leka med. Tillslut fick kollegan släppa av mig vid akuten i solna. sen operation dagen efter

Usch de lät räligt... Hoppas att Du e helt återställd nu?! :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp