Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vadå jävla häst... Hästar e ju de bästa som finns... :) Kan Du inte maila handläggaren och förhöra Dig om allt är i sin ordning?
Det gjorde jag och hen svarade att det var mycket att gå igenom men hen hade skickat ett förslag om skuldsanering till mig!!!!!

Heja, heja! Tummar hårt hållna för dig.

Och ja, känner precis igen det där med posten. Och har flera gånger undrat om brevbäraren märkt att dessa kuvert inte längre kommer och om hen undrat och (hoppats?) att vi löst vår ekonomiska härva ;)

Heja, heja! Tummar hårt hållna för dig.

Och ja, känner precis igen det där med posten. Och har flera gånger undrat om brevbäraren märkt att dessa kuvert inte längre kommer och om hen undrat och (hoppats?) att vi löst vår ekonomiska härva ;)
Min brevbärare kan sluta undra då det idag förmodligen kommer att dimpa ner min ”nådiga luntan ”, förslag till skuldsanering. Den behöver nog posten extra muskelkraft för. -:)

Min brevbärare kan sluta undra då det idag förmodligen kommer att dimpa ner min ”nådiga luntan ”, förslag till skuldsanering. Den behöver nog posten extra muskelkraft för. -:)

Tänk dig då att min och sambons nådiga luntor kom samma dag :)

Den känslan måste ha känts underbart.❤️
Det överskuggar skammen inför brevbäraren.

Ja, det gör ju det. Hade jag varit lite modigare hade jag gärna gått ut med att vi har skuldsanering bland vänner och bekanta och försökt visa att det kan hända vemsomhelst, men det är tyvärr skammen och skulden som är svårast att leva med. Jag försöker dock, var jag än kan, på bloggar, instagram-konton, i diskussioner lyfta stigmat som finns kring överskuldsatta eftersom jag blir vansinnig på fördomar och pekpinnar från en välmående medelklass...
Ett sidospår :) Men lycka till i din process, du har kommit en bra bit fram!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp