Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fråga till Er med pågående skuldsanering:
Efter inledande, men innan betalplan skickades ut, fick Ni redovisa exakt skulds uppkomst & till vad skulden användes till?!
Vilken typ av bevis underlag krävdes för att redovisa ovanstående?!

Fråga till Er med pågående skuldsanering:
Efter inledande, men innan betalplan skickades ut, fick Ni redovisa exakt skulds uppkomst & till vad skulden användes till?!
Vilken typ av bevis underlag krävdes för att redovisa ovanstående?!
Min man fick inte göra det, detta diskuterade han med handläggaren innan inledande.

En fråga jag fick idag var: har du sökt sanering på huslånen med? För du står väl med på dom?
Och jag insåg att nej jag skrev inte upp huslånen eftersom dom har jag absolut ingen tanke på att missköta. Men nu är frågan vad händer med dom lånen nu? Någon som vet?

Min man fick inte göra det, detta diskuterade han med handläggaren innan inledande.

Tror det är sååå otroligt olika beroende på handläggare, etc, men det Du berättar verkar nog vara det vanligaste scenariet...eller... men ja vet ej!
Tack för Ditt svar :)

En fråga jag fick idag var: har du sökt sanering på huslånen med? För du står väl med på dom?
Och jag insåg att nej jag skrev inte upp huslånen eftersom dom har jag absolut ingen tanke på att missköta. Men nu är frågan vad händer med dom lånen nu? Någon som vet?

Du söker icke sanering på Din boende kostnad, vilket även omfattar lånen.

Dom skall tas med i ansökan men ingår inte i saneringen :)

Förlåt @Pandis79 lyssna inte på mig gällande det ja skrev om huslånet. Jag tror @Mjau 74 har järnkoll på detta då dom har hus & hennes man har sanering. Inte meningen att ge felaktig info... :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp