Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
:D:p No worries sweetie, ja såg att de lät förvirrande...men hur fasiken ska ja uttrycka mig tydligare...
Ja vänder på det och tar mig själv som exempel... jag skickade in min ansökan den 14:e oktober och just nu ligger Skusan på slutet av juli & handlägger...
Är detta mer förståeligt?! :oops:
Haha! Vet inte om jag förstår igen.. Mebar du att de inte kommer handlägga ditt ärende förrän juli eller att de just nu handlägger ärenden som kom ansöktes i juli? Den förstnämnda är väl inte positivt?

Haha! Vet inte om jag förstår igen.. Mebar du att de inte kommer handlägga ditt ärende förrän juli eller att de just nu handlägger ärenden som kom ansöktes i juli? Den förstnämnda är väl inte positivt?

Inget av de menar jag :D shit asså, jag brukar ha både talets & skriftens förmåga, men här går ja bet... duktigt!
Hmm... jo, just här & nu handlägger dom ansökningar inskickade till Skusan i slutet av juli... :)

Inget av de menar jag :D shit asså, jag brukar ha både talets & skriftens förmåga, men här går ja bet... duktigt!
Hmm... jo, just här & nu handlägger dom ansökningar inskickade till Skusan i slutet av juli... :)
Haha du har talets gåva det är jag som inte har hjärnceller just nu. Ja men då är det ju det sistnämnda som jag skrev ju:)

Haha du har talets gåva det är jag som inte har hjärnceller just nu. Ja men då är det ju det sistnämnda som jag skrev ju:)

Jag förstår inte heller. Menar du att det slutgiltiga beslutet handläggs den sista juli ?!
Jag har skickat in en ansökan i okt och kommer antagligen få besked om inledande eller ej i april/maj därefter är det ju ytterligare handläggnings tid och är det där du menar att den handläggningstiden sötts igång i juli ?!

På förekommen anledning, så har jag fått vetskap om att just nu handlägger KF/Skusan i slutet av juli månad... :)
Hang in there folks :)

Jag noterar konstig formulering här uppe, men finner inte bättre ord! :D Hoppas Ni likväl förstår vad ja menar...?! :p
Hej
Tror du att vi får svar tidigare än väntat?

Mvh Bridget

I vanlig KFM ordning väl 22-24 veckor! Älskart din positivitet dock @Kimsan72 :)

Typ så...jaaa !
Åhh, Du e gullig Du, men va ska ja göra liksom?! De e inte lönt att hänga läpp...har ju liksom själv försatt mig i eländet, så ”suck it up...” och nu har ja ”vant mig” vid löneutmätning...suck :cool: WHO would have guessed... :eek:
...men fråga mig igen hur ja mår om typ 2-3 år om ja fortfarande då lever med utmätning & dagen e kommen & ja måste typ köpa glasögon & måste få ett intyg från optikern att de e nödvändigt för att få betala med MIN EGEN LÖN - då lär ja låta annorlunda... :mad:
...men här & nu - mår ja excellent ! :)

Jag förstår inte heller. Menar du att det slutgiltiga beslutet handläggs den sista juli ?!
Jag har skickat in en ansökan i okt och kommer antagligen få besked om inledande eller ej i april/maj därefter är det ju ytterligare handläggnings tid och är det där du menar att den handläggningstiden sötts igång i juli ?!

Haha... nä, nu fick ja ordning på mina hjärnceller. Just här & nu handläggs ansökningar som var inskickade till Skusan i slutet av juli månad.

Du & jag skickade in ungefär samtidigt, så ja tror att vi lär ”handläggas runt månadsskiftet mars/april”...

Vad jag menade var att ansökningar inskickade till Skusan i slutet av juli handläggs av Skusan just nu... :)

Denna processen måste påskyndas längre fram, digitaliseras och effektiviseras.
Människor ska inte behöva våndas och må skit i 8-12 månader innan beslut fattas.
Jag tycker inte man ska börja godkänna fler/färre ansökningar men om man nu ska nekas sanering då är det bättre man får reda på det direkt och inte behöver våndas i 10 månader.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp