Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi måste förlänga nu i maj de lär inte gå för dom gör väl en ny kredit upplysning så någon gång tar de slut ändå, vet i sjutton vad man ska göra då :;(
Ja finns de regristerade ärenden hos KFM lär de bli svårt att förlänga vid en kreditupplysning

Men kan någon annan stå på bilen? En släkting?

Nummer två... har ni pengar över? Köpa en bruks bil högst värde 20-25.000?

Men då behöver ju ekonomi gå ihop för att köpa de samt skatt, bränsle och om något behöves lagas

Vi måste förlänga nu i maj de lär inte gå för dom gör väl en ny kredit upplysning så någon gång tar de slut ändå, vet i sjutton vad man ska göra då :;(
Nej usch så hemskt! Och ni är säkert också stort behov av bil!
Vilken jäkla sits vi hamnat i och just nu känns skuldsanering det bästa orkar inte hålla på med dessa lån längre o pussla!
Samt att det är olika datum på lånen känns som man betalar räkningar hela tiden! Undrar hur många påminelser man får ”din faktura är förfallen” snart förfaller din faktura” din kredit kommer snart att sägas upp” man orkar verkligen inte längre blir galen på detta!!

Stor psykisk påfrestning

Ja finns de regristerade ärenden hos KFM lär de bli svårt att förlänga vid en kreditupplysning

Men kan någon annan stå på bilen? En släkting?

Nummer två... har ni pengar över? Köpa en bruks bil högst värde 20-25.000?

Men då behöver ju ekonomi gå ihop för att köpa de samt skatt, bränsle och om något behöves lagas

Tycker att Mats108 kom med bra förslag här. En tanke som dök upp hos mig, men som ni säkert redan kollat är att höra er för om arbetsgivaren kanske kan ordna någon form av hjälp med transport/stå för bil? Eller om det finns någon form av bilpool för att resa tillsammans till och ifrån jobbet?

Stor psykisk påfrestning
Det förstår jag, och det är inte värt att måendet brakar ihop pga att försöka hålla saker flytande, men förstår så klart att man försöker. Ni har inte möjlighet att åka med någon till och ifrån jobb? Tänkte mest som nödlösning tills det löst sig med bil på annat sätt än leasa?

Tycker att Mats108 kom med bra förslag här. En tanke som dök upp hos mig, men som ni säkert redan kollat är att höra er för om arbetsgivaren kanske kan ordna någon form av hjälp med transport/stå för bil? Eller om det finns någon form av bilpool för att resa tillsammans till och ifrån jobbet?
Att jag inte tänkte på det Vissa arbetsgivare erbjuder ju även leasing till sina med arbetare vet inte alls hur kredit koll göra o så vidare men ju mer jag tänker på de så gör det väl självklart de också.

'

Att jag inte tänkte på det Vissa arbetsgivare erbjuder ju även leasing till sina med arbetare vet inte alls hur kredit koll göra o så vidare men ju mer jag tänker på de så gör det väl självklart de också.

'

Lika illa det ur ett skuldsanerings syfte. Tjänstebil är ofta dyrt och dras på lönen, men jag tänker och vilket du oxå skrev tidigare...
Att överlåta funkar, men enkom boende på samma adress (dvs familjemedlemmar) får bara köra bilen enligt gängse avtalsregler...

Gaaaaah.....kom på ett lån jag glömde ta med i ansökan för skuldsanering, vad ska man då göra?

Gaaaaah.....kom på ett lån jag glömde ta med i ansökan för skuldsanering, vad ska man då göra?
Du kan kompletttera via mejl, det står i brevet du får/fick som bekräftelse på ansökan.
Jag har glömt några lån men det gör inget då de ändå kan rapporteras in om du får inledande. Vid inledande lägga det ut i en post och inrikes tidning som alla kreditinstitut bevakar och sen anmäler tlll KFM att du har ett lån hos dom.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp