Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du fick väl betalningsfri månad dec? Bådar inte gott att du behöver hela lönen i januari också :-(

Förstår inte heller, man har ju betalnings fritt dec samt juni väl?

Eller vad menar du? Att flytta fram och betala dubbelt nästa månad eller?

Tror ej det är möjligt då betal plan ska följas

Har du däremot fått löne sänkning eller ökning kan man söka omprövning men de är väl lite handläggnings tid på det

Kämpa på!

Jo men låg hemma i typ tre veckor pga sjukdom så blev typ nästan lika lön som den som jag har när jag betalar enligt planen och har fått problem på annat håll men då vet jag läget, jag frågade bara har inte antytt att jag ska ha någon rätt är tacksam för att ja fått sanering ens tack för svar

Jo men låg hemma i typ tre veckor pga sjukdom så blev typ nästan lika lön som den som jag har när jag betalar enligt planen och har fått problem på annat håll men då vet jag läget, jag frågade bara har inte antytt att jag ska ha någon rätt är tacksam för att ja fått sanering ens tack för svar

Tråkigt att höra, men om det är väldigt stora ändringar så kan man begära omprövning. Vet dessvärre inte hur det fungerar om det bara är tillfällig förändring då det kan ta några månader.

Jag hade nog kontaktat min handläggare och höra mig för om du fått mycket mindre lön en månad men vet inte alls hur de fungerar men de har ju skuldsanerings enheten full koll på, ta kontakt med dem :)

Det är väl tänkt att den betalningsfria månaden och buffertsumman ska täcka upp oväntade utgifter som tex sjukdom.
Du får ta från december och betala i januari misstänker jag.

Handläggaren handlägger inte den eventuella omprövning som ska till för att ändra på planen, dessutom ska det betalas fullt ut under omprävningstiden

Löser sig, hur är det med skatteåterbäringen vid skuldsanering ? Inte sett något i pappren, går det direkt till kfm eller får man behålla den ?

Löser sig, hur är det med skatteåterbäringen vid skuldsanering ? Inte sett något i pappren, går det direkt till kfm eller får man behålla den ?
Om skuldsaneringen är beviljad så får du behålla skatteåterbäringen. Under inledande får du ej behålla den.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp