- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
JappÄr den summan inklusive hyra ?
JappÄr den summan inklusive hyra ?

Jaaaa! Ni fattar inte känslan av att få HELA sin lön... jag har kostat på mig en ny vinterjacka för hela 900kr!...& visst var det väll så att Du nu är klar med Din löneutmätning?! All jäkla ”credit” till Dig Mjau - förbaskat bra jobbat !![]()

Jaaaa! Ni fattar inte känslan av att få HELA sin lön... jag har kostat på mig en ny vinterjacka för hela 900kr!
Nu sparar jag 7000/mån till en buffert, vi har ju hus och det behövs fixas lite.
Tack Kimsan![]()
Hoppas nu att Du slutar jobba mycket övertid... Måste kännas extra skönt med full lön nu när härlig juletid är runt knuten... 
Övertid tar jag när jag känner för det, inte för att jag måste nuförtidenJo vännen... ja förstår redan den känslan...att ha löneutmätning suger verkligen !!Hoppas nu att Du slutar jobba mycket övertid... Måste kännas extra skönt med full lön nu när härlig juletid är runt knuten...
![]()

Gick igenom gårdagens beviljade skusan i poit. Inte en enda var beviljad i Kalmar.
Göteborg verkar vara mer frikostiga.
Då var dagen här då jag haft mitt första samtal med skusan.
Initialt kändes det riktigt bra men när vi började prata om skuldernas uppkomst och att jag lånat för att hjälpa min son och fd sambo så ändrades det. Min handläggare sa att det var grund för ett avslag.
Att jag tog mina sista lån i våras för att betala en privat skuld var inte heller smart och även det grund för ett avslag.
Ångrar lite att jag berättade om den privata skulden då jag kunde sagt att lånen var pga att betala andra lån men jag är alltid ärlig.
Hon sa att min ansökan var den mest grundliga och välgenomförda hon sett.
Känns tungt nu då min historia alltid kommer att vara min historia och så även vid nästa ansökan om det blir avslag.
Besked meddelas via post om 1-2 veckor.