Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Info jag fått av handläggare till mitt case där jag är fordringsägare:
Ansökningarna hamnar i ett "pott" / ärendehög som alla handläggarna tar ifrån så min och din ansökan kan hamna varsom helst.

Nej ☺
Har inte vågat skicka in den än men den hamnar i Göteborg när den skickas in. Tror det bör gå ett par dagar till innan jag ansöker Om de har mycket så skickas den till ett annat kontor och de Har mycket nu!

Nja, när jag fick brevet om att dom hade mottagit min ansökan, så var det registrerat och utskrivet av Skuldsaneringsenheten Östersund och jag är bosatt i Malmö, så ansökningarna hamnar lite varstans hos de sju skuldsaneringsteamen i landet som sysslar med just denna biten.
När väl sen min ansökan kommer först upp i högen, så kan det dock bli att ett team i Sundsvall, Malmö eller någon annanstans gör själva handläggningen. Det är alltså inte det team som man är bosatt närmast hos, som gör handläggningen utan första bästa lediga team efter turordning. :)
Lycka till :)

Ringde igår och pratade med handläggaren. Hon sa att utslagen kommer för att många bolag skickar in skulderna jag har för att säkerställa de får del av kakan. Överlag bra känsla av samtalet, men vart så slut satt och sov de tre timmarna jag hade kvar på jobbet.

ny2018, hoppas på positiva nyheter för dig idag!!!

Ringde igår och pratade med handläggaren. Hon sa att utslagen kommer för att många bolag skickar in skulderna jag har för att säkerställa de får del av kakan. Överlag bra känsla av samtalet, men vart så slut satt och sov de tre timmarna jag hade kvar på jobbet.

Finaste Du... Du verkar verkligen inte vara i skick att arbeta såsom Du skriver... Det är ju varken positivt för Dig eller för Din arbetsgivare att Du är/blir sååååå dränerad och en oro infinner sig hos mig om arbetsgivaren (gud förbjude) finner Dig sovandes på Din arbetsplats och därmed anger detta som skäl för uppsägning... :( Jag blir genuint orolig över Din hälsa... :(

Finaste Du... Du verkar verkligen inte vara i skick att arbeta såsom Du skriver... Det är ju varken positivt för Dig eller för Din arbetsgivare att Du är/blir sååååå dränerad och en oro infinner sig hos mig om arbetsgivaren (gud förbjude) finner Dig sovandes på Din arbetsplats och därmed anger detta som skäl för uppsägning... :( Jag blir genuint orolig över Din hälsa... :(

Jag har ett special jobb som ingen annan vill ta i med tång ens. Jag vilar ganska mycket även när jag jobbar för att orka. Vet inget annat jobb jag skulle fixa alls, men det funkar för det är lugnt, fritt, kravlöst och jag får tacksamhet nästan varje dag för att jag gör det. Alla samtal med försäkringskassan, läkare, etc brukar göra mig utslagen resten av dagen.

Jag har ett special jobb som ingen annan vill ta i med tång ens. Jag vilar ganska mycket även när jag jobbar för att orka. Vet inget annat jobb jag skulle fixa alls, men det funkar för det är lugnt, fritt, kravlöst och jag får tacksamhet nästan varje dag för att jag gör det. Alla samtal med försäkringskassan, läkare, etc brukar göra mig utslagen resten av dagen.

Ok... jag skrev dock föregående inlägg i ALL VÄLMENING & av genuin oro! Tro inget annat ❤️

Inget svar idag. Min handläggare är på kurs tills på fredag och kvinnan jag pratade med kollade på mitt ärende men min handläggare hade inte skrivit ner något om vad hon ville fråga mig om.

Inget svar idag. Min handläggare är på kurs tills på fredag och kvinnan jag pratade med kollade på mitt ärende men min handläggare hade inte skrivit ner något om vad hon ville fråga mig om.

...men detta var ju höjden av otur asså :( Är hon tillbaks på kontoret på fredag eller är hon iväg veckan ut..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp