Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Min längd på brevet en halv A4 kanske

Hoppsan, ja skrev 2 hela A4 blad med minsta stl på text (dom kommer behöva använda förstoringsglas för att kunna läsa :rolleyes:) med mer eller mindre relevant information...säkerligen :eek:!
Du verkar ha fått med Det väsentliga Nea och Du lyckades ju - GOOD on yaa :p:D

Hej
Jag skall göra en ny ansökan nästa vecka. Kan ni tippsa något om det personliga brevet. Innehåll, längd m.m.

Mvh

Bridget

Jag skrev nog totalt 3-4 A4. Skrev hur mina skulder började, hur de utvecklats senaste 15 åren. Allt jag gjort för att försöka få bättre ekonomi. Vad som ledde fram till att jag sökte. Hur det påverkat mig, barnen.

Känns som ett lotteri ibland när man läser hur en del lyckas o en del inte

Jag skrev nog totalt 3-4 A4. Skrev hur mina skulder började, hur de utvecklats senaste 15 åren. Allt jag gjort för att försöka få bättre ekonomi. Vad som ledde fram till att jag sökte. Hur det påverkat mig, barnen.

Jag fick en väldigt bra magkänsla gällande min handläggare. Kändes som att hon kunde se genom min snurriga textmassa och se hur jag mår och hur skulderna påverkar mig i vardagen.

Är man sjukskriven länge så är det säkert bra om det går att länka samman det med det ekonomiska haveriet.

Jag tror Skusan tar (stor) hänsyn till om barn finns i hemmet... Allt för att barnen ska slippa lida alltför mycket och under lång tid...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp