Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som har koll på hur många procent fordringsägarna får tillbaka vid en skuldsanering? Jag har ca: 30 st med en sammanlagd skuld på ca 1,5 milj. Säg att jag kommer att ha utmätning i ett år till och sedan får inledande, kfm drar 16000/månad.
Det är i princip som jag.
29 lån, skuld på 1,4 milj och de kommer att dra ca 15-16000 per månad när min utmätning startar.

Någon som har koll på hur många procent fordringsägarna får tillbaka vid en skuldsanering? Jag har ca: 30 st med en sammanlagd skuld på ca 1,5 milj. Säg att jag kommer att ha utmätning i ett år till och sedan får inledande, kfm drar 16000/månad.
I min skuldsanering får fordringsägarna tillbaka 72%. Det är ju kopplat till hur mycket man betalar. I vissa fall man man ju få skuldsanering när man redan lever på existensminimum och då får dom ju inte tillbaka något alls.

Sett allt mellan 0 och faktiskt 100%

Min man ska betala 56%

Jag ska betala tillbaka ca 60%. Har skulder på ca 1.2 miljoner. Betalar 10500 varje månad. Vet inte hur många bolag som är med i betalningsplanen, men en del får inte tillbaka mer än runt 1000 lappen och andra över 100000.

Jag ska betala tillbaka ca 60%. Har skulder på ca 1.2 miljoner. Betalar 10500 varje månad. Vet inte hur många bolag som är med i betalningsplanen, men en del får inte tillbaka mer än runt 1000 lappen och andra över 100000.

...men det bör väll vara så att ALLA dina fordringsägare får lika många % tillbaks?! Även den som enkom får en 1000-lapp tillbaks... :)

Så långt är jag med. I mitt fall är det så att familj och släkt ställer upp med 1 milj om jag kan förhandla ner en del och få betalplaner till stånd.

Så långt är jag med. I mitt fall är det så att familj och släkt ställer upp med 1 milj om jag kan förhandla ner en del och få betalplaner till stånd.

Wow - AMAZING !!! :p Jag hoppas Du bugar & bockar över en sådan fantastisk familj & släkt, som har denna möjlighet att hjälpa Dig... och att Du gör Ditt absolut yttersta för att nu komma till rätsida med den problematik som har lett upp till skuldberget...
All LYCKA TILL ! :)

I min skuldsanering får fordringsägarna tillbaka 72%. Det är ju kopplat till hur mycket man betalar. I vissa fall man man ju få skuldsanering när man redan lever på existensminimum och då får dom ju inte tillbaka något alls.
Hur stora skulder har du och hur mycket drar kfm/månad?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp