Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om du klarar av att betala så är du inte inte i behov av en skuldsanering så då ska du såklart fortsätta betala.

man kan ju betala, men ändå vara vara i behov av en skuldsanering. Jag ringde runt, betalade minsta för undvika inkasso eller kf, fick uppskov, osv, osv. Varenda dag var ett slit för att skjuta det framför mig och försöka få någon slags lindring.

senaste halvåret måste jag låna för ha råd att betala :(
Det är det jag skrev tidigare att du kommer att hamna hos Kfm förr eller senare när du inte får fler lån så därför tycker jag att du ska släppa allt nu när du ansökt om skuldsanering.

man kan ju betala, men ändå vara vara i behov av en skuldsanering. Jag ringde runt, betalade minsta för undvika inkasso eller kf, fick uppskov, osv, osv. Varenda dag var ett slit för att skjuta det framför mig och försöka få någon slags lindring.
Precis, har skrivit det till henne innan men tolkade det som att hon kunde betala lånen.

God morgon
Nu har jag godkänt skuldsaneringen allt ska vara klart till slutet på maj iaf.
Men nu när ör jag logga in på kf hemsida har jag 2 krav återkallade, vad menas med de?
150 tusen mindre

En fråga till ^^
Om man får utmätning på lönen och sen skuldsanering, när skuldsaneringen är över har man forfarande utmätning på lönen då?

En fråga till ^^
Om man får utmätning på lönen och sen skuldsanering, när skuldsaneringen är över har man forfarande utmätning på lönen då?

Nej, självklart har Du inte utmätning på lönen när din skuldsanering är över.
Sorry att jag frågar, men har Du inte satt Dig in i vad en skuldsanering faktiskt innebär?

Ända anledningen till att du skulle kunna ha löneutmätning igen är att Du fortsatt skuldsätter dig och du då inte kan betala och därmed landar i utmätning igen..

Imorgon vinner min skuldsanering laga kraft om ingen överklagar! Men hur vet man om någon överklagat? Jag har inte hört något ifrån min handläggare under dessa tre veckor

Imorgon vinner min skuldsanering laga kraft om ingen överklagar! Men hur vet man om någon överklagat? Jag har inte hört något ifrån min handläggare under dessa tre veckor
Scanningen brukar ligga efter några dagar hos KFM. Min vann laga kraft 6/4 och i fredags (17/4) var det klart att ingen överklagat. Det tog några extra dagar pga påsken. Hör med dom om en vecka ungefär är mitt råd.

Om man släpper alla lån utom ett till KFM kan det ju innebära att man gynnar en viss borgenär och därför får svårare att senare få igenom en skuldsanering.
Finns det någon tid man bör vänta innan man ansöker om skuldsanering om man råkat göra så? För man borde väl inte vara rökt för all framtid på grund av ett sådant misstag?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp