Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A-kassan ska ha tjänstgöringsintyg och det får du om du ringer den som var lönehandläggare för dig. Säg att det är a-kassan som ska ha det så blir det inga problem. Lycka till.

Har fått igår eftermiddag även från min förra anställning trots att inte många är kvar från min tid låg jag kvar i systemet:) Tack!

Fick äntligen beslutad skuldsanering i måndags. Nu får man hoppas på att ingen överklagar. Tack för alla råd etc. som jag fått längs med vägen!
Grattis:face3hearts:. Hur lång tid tog det från betalningsplanen skickades ut? Och hur fick du reda på det? Via poit eller handläggaren?

A-kassan verkar ha tagit bort kravet på att aktivitetrapproterande via arbetsförmedlingen fram till juni. Hur länge ska man nu behöva vänta på besked om a-kassan fick alla uppgifter igår? Min handläggare hos KF är borta fram till 25e vad jag förstått så vore bra att ha besked innan dess. Har naturligtvis inte sagt denna gång att jag planerar att utbilda mig vidare :S

A-kassan verkar ha tagit bort kravet på att aktivitetrapproterande via arbetsförmedlingen fram till juni. Hur länge ska man nu behöva vänta på besked om a-kassan fick alla uppgifter igår? Min handläggare hos KF är borta fram till 25e vad jag förstått så vore bra att ha besked innan dess. Har naturligtvis inte sagt denna gång att jag planerar att utbilda mig vidare :S
Tänk bara på att om du startar en utbildning mitt i skuldsaneringen så blir det kanske svårt att klara betalplanen.

Tänk bara på att om du startar en utbildning mitt i skuldsaneringen så blir det kanske svårt att klara betalplanen.

Ja jag får göra det längre fram i tiden helt klart. Sedan har jag klarat av att plugga och jobba heltid samtidigt förut. Pendlade enda ut till Simrishamn varje dag efter föreläsningarna xD Hel galet

Grattis:face3hearts:. Hur lång tid tog det från betalningsplanen skickades ut? Och hur fick du reda på det? Via poit eller handläggaren?
Betalningsplanen skickades till borgenärerna i början av februari. Fick reda på det via POIT.

Fick äntligen beslutad skuldsanering i måndags. Nu får man hoppas på att ingen överklagar. Tack för alla råd etc. som jag fått längs med vägen!
Men åh! Så skönt du i mejl från min handläggare i måndags att hon postat förslag till mig. Fick inledande 10/12

Men åh! Så skönt du i mejl från min handläggare i måndags att hon postat förslag till mig. Fick inledande 10/12
Fick inledande i mitten av nov, men några borgenärer som inte skickade in delgivningar (som de fick i samband med utskick av betalningsplanen) och det gjorde att processen fördröjdes ett par veckor.

Fick inledande i mitten av nov, men några borgenärer som inte skickade in delgivningar (som de fick i samband med utskick av betalningsplanen) och det gjorde att processen fördröjdes ett par veckor.
Skönt att d e "över", att väntan e över o du kan få blicka framåt Grattis till dig!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp