Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag kom äntligen mitt förslag till skuldsanering i brevlådan!:DHar tagit sin lilla tid, haft inledande sedan september. Verkar dessutom fått en ny handläggare... Nu är det bara fodringsägarna som skall säga sitt:eek:

Idag kom äntligen mitt förslag till skuldsanering i brevlådan!:DHar tagit sin lilla tid, haft inledande sedan september. Verkar dessutom fått en ny handläggare... Nu är det bara fodringsägarna som skall säga sitt:eek:
Visst har du betalat själv till KFM nu? Och inte haft utmätning. Det är väl stopp på utmätning vid inledande så jag fattat rätt ?
Grattis hoppas det går vägen :)

Hur mycket skuld har du?

Visst har du betalat själv till KFM nu? Och inte haft utmätning. Det är väl stopp på utmätning vid inledande så jag fattat rätt ?
Grattis hoppas det går vägen :)

Stopp för skulder som uppkommit innan är det. En del hinner fixa nytt så fort att dom får löneutmätning under skuldsanering

Stopp för skulder som uppkommit innan är det. En del hinner fixa nytt så fort att dom får löneutmätning under skuldsanering
Låter otroligt att man drar på sig skulder under skuldsanering. Och hur sjutton lyckas man är väl stopp på att låna överallt

Låter otroligt att man drar på sig skulder under skuldsanering. Och hur sjutton lyckas man är väl stopp på att låna överallt

Händer ju saker i ens liv som kostar och måste prioriteras möjligtvis.

Så är väl inte särskilt förvånad att det sker.

Händer ju saker i ens liv som kostar och måste prioriteras möjligtvis.

Så är väl inte särskilt förvånad att det sker.
Ja men om man får en chans till skuldsanering borde man ta den är ju verkligen sista utvägen och borde vara slut med att låna pengar.

Är bara att låta bli att betala räkningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp