Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Betalar nog nästan bara räntor idag på utmätning helt galet:(
Har inte orkat räkna efter det är så mycket. Blir aldrig av med nått om jag inte får skuldsanering det ligger ju sjuhöga räntor o tickar på skit lån tyvärr :(
Ja en miljon hamnar räntorna på 170-200k .. säg allt är räntor idag .. du går plus minus noll .. då får du tillbaka ca 45-50k på skatten som kommer minska den totala skulden

Det där varierar. Jag hör till de som blivit beviljad med lån som varit mindre än ett år gamla. Fick inledande i augusti 2018 och blev beviljad i november 2018. Sista lånen blev tagna under andra halvan av 2017 och ansökan skickades in i mars/april 2018.

Hur mycket hade du i lån? Och vad hade du för grunder till att få en skuldsanering?

Jo det är dom 5000kr Lasseman skriver vid utmätning. Inget dras innan utmätning är klar. Du får hem papper o fylla i om hyra resekostnader ev mediciner om du har. När du lämnat in det beslutas hur mycket du ska betala i löneutmätning. Du får alltid behålla minst dom 5000kr när hyran är betald
Vid skuldsanering samma fast du får en buffert Peng o två betalnings fria månader som jag skrev om tidigare.
En sak till när du får hem papper om att redovisa inkomst o utgifter se till att lämna in den annars kan beslut tas ändå och du får behålla för lite pengar.
Vet inte om jag missat men är du hos KFM nu och fått anmärkningar?

Inget dras på lön innan...

vilket alltså inte är samma som att inget dras[/
Menade på lön men konton kollas först eller andra tillgångar.
Utmätning lön sker efter beslut och pengar på konton ryker innan om det finns nått att hämta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp