Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det som bekymrar mig är kläder hår mm.
Låter dumt i min situation jag vet men att gå i samma gamla slitna jacka och ett oklippt risigt hår gör väl att man ser skuldsatt ut:( ingen fara än men med många år med utmätning så hamnar man väl där:(

Förstår känslan <3 Men vill tipsa om att det går att få elevbehandlingar på exempelvis frisörskolan mm för billig peng. Tar visserligen längre tid än vanlig behandling då eleven även har handledning av sin handledare under tiden :)

Det som bekymrar mig är kläder hår mm.
Låter dumt i min situation jag vet men att gå i samma gamla slitna jacka och ett oklippt risigt hår gör väl att man ser skuldsatt ut:( ingen fara än men med många år med utmätning så hamnar man väl där:(
Det kan ju också signalera att man inte har dragits med i köp och slänghysterin.

Idag lyckades jag få ett 1:a-hands kontrakt trots min skuldsanering. Så jävla lycklig. 5 min från mitt nya jobb.

Grattis självklart, men vi noterar att det går ju inte att få uthyrt i Din stad... :(

Grattis hur lyckades du med det? men jättekul för dig :)❤️
Jag har sökt ett antal lght sista tiden men fått kalla handen när mina anmärkningar synts.
I detta fall så fick jag förklara vad som hänt samt att jag inte har hyresskulder el på fasta avgifter och otroligt nog så fick jag den.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp