Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick Du inte lön när Du hade semester tidigare?! :eek:
Jag har aldrig haft semester i fyra veckor. Jag har jobbat nonstop i 12 år förutom 3 semesterresor på vardera två veckor. Ja o så helgerna ledig utom på slutet innan jag släppte. Då arb 7 dagar i veckan

Tack .. det var snabbt .. vet att jag bara har att vänta men ibland så spökar hjärnan med otåligheten och lite oro.

Ja, efter lite omskrivningar av betalplanen så var det ändå snabbt jobbat av dem tycker jag, hade väntat mig när are 7-8veckor, nu lagar det kraft istället på Tisdag i nästa vecka...

Jag har aldrig haft semester i fyra veckor. Jag har jobbat nonstop i 12 år förutom 3 semesterresor på vardera två veckor. Ja o så helgerna ledig utom på slutet innan jag släppte. Då arb 7 dagar i veckan

Usch & fyyy... Det låter ju inte så roligt, men desto mer NICE nu dååå?! :)

Jag har jobbat med el och man ser till och med vilka som har skuldsanering. Typ ”har skuldsanering”.
Men det märks ofta på den sammanbitna rösten i luren. Folk som bara har små problem är mer gnälliga.

Låter som ditt företag aldrig skulle klara GDPR kan jag säga ;)

Låter som ditt företag aldrig skulle klara GDPR kan jag säga ;)

Sluta vara elak mot mig jag är jättenoga. Men jag vet inte något om hur andra beter sig och tar inte ansvar över folk som inte respekterar GDPR. Klart man är försiktig om man skrivit avtal, man får inte avslöja namn eller något men att på ett forum säga att vissa är ledsna är inte avslöjande.

Sluta vara elak mot mig jag är jättenoga. Men jag vet inte något om hur andra beter sig och tar inte ansvar över folk som inte respekterar GDPR. Klart man är försiktig om man skrivit avtal, man får inte avslöja namn eller något men att på ett forum säga att vissa är ledsna är inte avslöjande.

Är inte elak och var inget personligt emot dig. GDPR är en luddig lag och svår att applicera bra. Är ju mest företag som Google och Facebook dom bör nypa åt. Som samlar information om dig och säljer den

Är inte elak och var inget personligt emot dig. GDPR är en luddig lag och svår att applicera bra. Är ju mest företag som Google och Facebook dom bör nypa åt. Som samlar information om dig och säljer den

Ja det tog för man är så rädd för att övertrampa lagen. Nej, okej förlåt. Jag fattar inte skämt. :( Mår så fruktansvärt dåligt idag så var redan på arg-stigen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp