Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gick in på elskling och valde Fortum. Fick hem ett brev några dagar senare att dem inte ville ha mig som kund... så har kvar Eon...
Det låter galet. Trodde inte att man kunde bli nekad den typen av abonnemang.

Hur är det om man har en sambo och får skuldsaneringen? Blir denne lidande ?

Det låter galet. Trodde inte att man kunde bli nekad den typen av abonnemang.
Precis har jag aldrig hört förut.
Okej som skuldsatt att det är svårt med lägenhet krediter mm.
Men inte El

Gick in på elskling och valde Fortum. Fick hem ett brev några dagar senare att dem inte ville ha mig som kund... så har kvar Eon...
Motiverade dom varför?
Var en upplysning tagen på detta?
Låter makalöst isåfall

Precis har jag aldrig hört förut.
Okej som skuldsatt att det är svårt med lägenhet krediter mm.
Men inte El

I några av mina nyproduktioner där vi styr över elen, så har vi stängt av den när hyresgästerna inte betalt hyran under en väsentlig tid.
Just detta brukar de bli ett jäkla liv om från hyresgästens sida... :)
Vet dock inte om vi egentligen har rätt att stänga av den, men hyresgästen som vet med sig att hen inte betalt sin hyra på 3-4 månader har inte dragit oss till hyresgästföreningen/hyresnämnden... :)

I några av mina nyproduktioner där vi styr över elen, så har vi stängt av den när hyresgästerna inte betalt hyran under en väsentlig tid.
Just detta brukar de bli ett jäkla liv om från hyresgästens sida... :)
Vet dock inte om vi egentligen har rätt att stänga av den, men hyresgästen som vet med sig att hen inte betalt sin hyra på 3-4 månader har inte dragit oss till hyresgästföreningen/hyresnämnden... :)

Det brukar ska underrättad till soc när elbolag gör det. Brukar stå med i förelägganden har jag sett

Hur är det om man har en sambo och får skuldsaneringen? Blir denne lidande ?

Beror på vad som menas med lidande, sambon behöver inte betala på din sanering. Däremot kan hen få betala mer av dr gemensamma kostnaderna i hushållet beroende på inkomstfördelningen mellan er.
Har ni gemensamt lån som är med i saneringen kommer sambon få betala hela den kvarvarande skulden när din skuldsanering är klar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp