Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tror inte att särskilt många håller med om att vi som har betalningsanmärkningar är en "utsatt grupp". Vi har ju bäddat för detta själva. Du har väl slarvat eller köpt saker som du inte har råd med?
Måste rätta där! Även om du har anmärkningar jobbar du o sliter och kan betala hyran utan att få hjälp till det. Ska dom dom för hjälp/ bidrag till hyran gå före menar du? Och en sak till vi har på olika sätt hamnat där vi är och alla behöver inte vara dåliga betalare! Finns faktiskt andra anledningar också som du kan få anmärkningar för. Någon tar lån i ditt namn missbrukar ditt BankID skilsmässa räntor som skjuter i höjden och du kan få anmärkning! Tänk på det du skriver innan du drar alla över en kam. Vägen till anmärkning är av olika anledningar som du inte har en aning om.

Tja... ja följer fler än vad jag har egna följare.... ;)
...men med ”STOR” menade jag att där är jag en stor/livlig debattör... :)

Twitter profilen :)

Kollade hade 1500 följare, men inte aktiv längre där.. ibland bara när jag vlir förbannad på politiker eller Trump :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp