Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tio dagar har nu passerat sedan min betalplan skickades ut till mina borgenären... Tycker det är ytterst märkligt att dom inte tagit nya kreditupplysningar på mig för att se ”dags status”...
Ni med skuldsanering: togs det inga kreditupplysningar i samband med att betalplan skickades ut?!
Tycker förvisso att min handläggare tydligt har redovisat alla ”konstigheter” gällande mig såsom varför min deklarerade inkomst är högre än månadslön, vem som betalar min leasingbil, att dottern har flyttat, men att hon i skrivande stund fortsatt är skriven hos mig, etc etc...
Likväl känns det konstigt att inga upplysningar är tagna på mig.... anyone...någon input till detta ?! :rolleyes:
Mig tog en aktör en upplysning vid inledande

Men ingen har tagit efter varken inledande eller beslut om sanering

Har otroligt många upplysningar nu när jag släppt skulder till KF, men antar detta är normalt.

Eller otroligt många men av 2X långivare kanske 5-6 olika, Svea inkasso verkar ta på allt.

Har otroligt många upplysningar nu när jag släppt skulder till KF, men antar detta är normalt.

Eller otroligt många men av 2X långivare kanske 5-6 olika, Svea inkasso verkar ta på allt.

Hur menar Du med Svea Inkasso?

Ett av de större inkassobolagen tog en creditsafe på mig vid inledande , Svea eller Intrum, kommer inte ihåg vem av dom , men sen dess ingenting på 1 år och snart 8 mån :)

Sååå otroligt onödigt, men förmodligen pga olika handläggare...

Handlat om samma lån, dom säljer varje faktura.

Riktig snällt, blir typ 6-8k i bara avgifter i slutet.

Ända banken än så länge som inte vet inte om jag ska säga dum eller snäll är santander bank.

Den enda bank som knappt lagt på någon ränta trots att dom kan.

Jag har löneutmätning sedan november med 14,900 kr. Mina skulder ligger på drygt 900 000 kr. Dom varken ökar eller minskar via löneutmätningen. Har en del lån med bra ränta och en del med sämre och vissa enskilda skulder minskar okej. Tänker att skuldsanering inte är aktuellt? Tänker jag rätt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp