- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Och nån loser är du inte ❤️Tack! Snällt!
Och nån loser är du inte ❤️Tack! Snällt!
Ja visst kan det vara så men känns lite osäker verkar vara personbundet Vilka som får sanering eller inte! Borde finnas en tydligare struktur! Men det är väl så anser dom att skulderna kan betalas tillbaka på 10-15 år så är det svårt att få sanering! Men om skulderna bara ökar hur sjutton går det ihop? Blir utmätning i 10-15 år och sen kanske skuldsanering!Alltså, jag menade mer i generella termer... Det kan uppenbarligen gå vägen för flertalet, men långt ifrån med alla. Jag bara anser att det måste finnas tydliga direktiv för hur handläggarna får och ska resonera... Sen ska man icke förglömma: vi som står utanför och tittar in; vet ju bara en bråkdel av det ärendet som ligger framför näsan på handläggaren, så man ska väll vara litta försiktig kanske...![]()
Jag började få problem med spel för några år sedan och inte spelat på länge nu och tänker inte göra det heller!Åtminstone femton år.
Absolut ❤️❤️Så mycket jag ångrar också även om jag inte just spelat. Har också så mycket och ångest och självhat pga det som varit men det går ju inte att backa tiden.
Vi får peppa varandra att se framåt ❤️
Är det nån specifik du menar eller generellt?Lasseman är tydligen Saruman, bara för att han är formell och inte använder smajlisar. Tycker det går lite väl överstyr nu. Tack för att du svarar på folk frågor, och det gör du oavlönad, alltså tycker du som oss andra att det är kul att vara här inne emellanåt.
HejJapp, överklagade till TR, men fick avslag även där. Tycker som du säger att jag gjort allt jag kunnat, så hoppas på annat resultat denna gång. Hoppas också att det ska gå lite snabbare än sex månader tills man får besked, eftersom det är andra gången jag ansöker.
Finns det folk här som har fått skuldsanering där spelmissbruk som kan berätta lite om hur det gick till när ni blev beviljade? Känns som om vi behöver få lite hopp tillbaka ☺
@hollygolightly hennes man var spelmissbrukare och dom fick.Åtminstone femton år.