Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom får 1 gång/per år inte månad
Jo tack det vet jag. Men utbetalningen sker ju ändå som jag skriver en viss månad under året, och det jag undrade var om det alltid sker runt samma tid varje gång. Typ som när lönen betalas ut.

Jo tack det vet jag. Men utbetalningen sker ju ändå som jag skriver en viss månad under året, och det jag undrade var om det alltid sker runt samma tid varje gång. Typ som när lönen betalas ut.

Jag var inne på Lowell på "min sida" och kikade på min skuld som är där och som ingår i min sanering och betalningen från kfm bokfördes:
Datum: 2022-05-30
Belopp: 6019 :-

Min mans utbetalningar sker i december varje år. Det står på pappret man får, med betalplanen tror jag.

Min skuldsanering är klar nästa månad. Kan man kasta alla fakturor från bolag man lånade pengar från, alla brev från kronofogden osv eller måste man spara det i 100 år? Det är liksom 30 cm högt berg av papper :facejoy:

Min skuldsanering är klar nästa månad. Kan man kasta alla fakturor från bolag man lånade pengar från, alla brev från kronofogden osv eller måste man spara det i 100 år? Det är liksom 30 cm högt berg av papper :facejoy:
Jag hade sparat dom ett tag i varje fall.
Tänker spara mina i sex månader och ha en fest där jag eldar upp skiten.

Haha jag har redan kört allt i papperstuggen förutom beslut och betalplan från kfm :D Då har jag tre år kvar på skusan i november :axelryck:

Jag blev klar i våras men har sparat mina pärmar med papper och kommer göra så åtminstone till årsskiftet. Beslutet på skuldsanering tror jag att jag sparar ännu längre, inte minst som en påminnelse om det man genomgått :).
Grattis till genomförd skusan!

Jag blev klar i våras men har sparat mina pärmar med papper och kommer göra så åtminstone till årsskiftet. Beslutet på skuldsanering tror jag att jag sparar ännu längre, inte minst som en påminnelse om det man genomgått :).
Grattis till genomförd skusan!

Tack och detsamma :D jag tänkte ju spara det men nu när jag går mot slutet så tänker jag att man kanske kan flytta utan att behöva vara rädd för omprövning och då är det ju ganska onödigt att bära runt på något kilo papper. Beslut kommer jag också spara i minst några år iallafall.

Tack och detsamma :D jag tänkte ju spara det men nu när jag går mot slutet så tänker jag att man kanske kan flytta utan att behöva vara rädd för omprövning och då är det ju ganska onödigt att bära runt på något kilo papper. Beslut kommer jag också spara i minst några år iallafall.
Jag har mitt i ett skåp så jag slipper se skiten iaf :facejoy:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp