- Meddelanden
- 472
- Mottagna reaktioner
- 308
- Poäng
- 477
De påbörjade ärendet 20 juli sen gick ansvarig handläggare på semester, tror hen väntas åter runt 17-20 augusti.. Så än är det några veckor kvar...... "det som tär mest just nu är oron över att de ska avslå min omprövning för att jag självvalt bytte ner mig i lön trots att det fanns grund för det i mitt tycke" ... jag förstår det - att det är just det som tär mest
När kommer du få svar tror du? Jag har uppfattat det som så att de är igång och behandlar ditt ärende och att det hade uppstått följdfrågor från KFM i Kalmar. Så börjar "plågan" du befinner dig ta slut eller?
Jag följde dock ditt råd och räknade ut (vad jag tror är rätt) summa om omprövningen går igenom och betalade in det den här månaden, kan det hända att jag får någon slags påminnelse från skusan om att jag betalt för lite innan handläggaren hinner färdigställa min omprövning?
Livrädd att det ska gå ut till borgenärerna och att de ska börja bråka...
Jag måste bara få skriva att du är ett oerhört fint stöd i det här forumet och all hjälp du ger är guld värd
Jag hoppas att du får behålla din löneökning och att de avslår din ansökan om omprövning