- Meddelanden
- 190
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 157
Hej! Jag behöver er hjälp. Jag har skulder långt upp över öronen, likaså min man.. jag har skulder på över en miljon och gjorde testet via kfm om jag kan bli godkänd för skuldsanering och fick där prel godkänt.
nu undrar jag, hur mycket kan man räkna med att man får tillbaka? Hur ”tajt” kommer man behöva leva? Ni som har skuldsanering, kan ni spara något varje månad? Kan ni känna er fria från ångesten om att ständigt behöva hålla huvudet ovanför vattenytan? Just nu jobbar jag 100% som lärare och driver företag vid sidan av för att vi ska gå runt, det är inte hållbart i längden då jag är helt slutkörd som människa. Vi bor idag i ett hus vi hyr av mina föräldrar, kan kfm be oss flytta för att de ev kan tycka att det kostar för mycket att bo där?
kan man stå på abonnemang för telefon och sånt trots skuldsanering?
tsr gärna emot så mycket tips som möjligt, både positivt och negativt.
nu undrar jag, hur mycket kan man räkna med att man får tillbaka? Hur ”tajt” kommer man behöva leva? Ni som har skuldsanering, kan ni spara något varje månad? Kan ni känna er fria från ångesten om att ständigt behöva hålla huvudet ovanför vattenytan? Just nu jobbar jag 100% som lärare och driver företag vid sidan av för att vi ska gå runt, det är inte hållbart i längden då jag är helt slutkörd som människa. Vi bor idag i ett hus vi hyr av mina föräldrar, kan kfm be oss flytta för att de ev kan tycka att det kostar för mycket att bo där?
kan man stå på abonnemang för telefon och sånt trots skuldsanering?
tsr gärna emot så mycket tips som möjligt, både positivt och negativt.