Offentlig handling...? Vet dock inte vad reglerna säger om detta.Jag har det dokumentet också, men har medvetet valt att inte lägga ut det, eftersom jag tror att det inte är enligt forumets regler att göra så.
Efter att ha läst lite om honom så känns det som en kille med någon NPF-diagnos som suttit på sitt rum och funderat ut sätt att lura personer och ”systemet” på pengar sedan han var 14 år och pga sina psykiska problem inte ser något fel med vad han gör.Jag har aldrig hört talas om denna skojare innan, ingenting hos KFM sedan tidigare från honom eller något av hans så kallade företag. När jag ringde till KFM så sa dom att han inte ens hade uppgett vad det var för skuld eller hur mycket det rörde sig om….. Mycket märkligt…
Min plan är att börja spara. Dels till pension, dels ett ”vanligt” sparande. Jag har i så många år levt med rädslan att nåt ska gå sönder, att mina djur blir sjuka och jag vill få till en buffert för det.Godmorgon! Alla ni som har skuldsanering, vad är era planer när det är över? Jag kan inte låta bli att drömma och planera med mina tre år kvar, och tänker främst på bostadsköp - hur tänker ni? Hur tänker ni att ni ska få ihop till en insats tex? Tycker det är motiverande att tänka lite smått på sånt och att ha något att både se fram emot och jobba inför.

Låter otroligt sunt och som en bra plan framåt! Detta kommer Du fixa med bravur !Min plan är att börja spara. Dels till pension, dels ett ”vanligt” sparande. Jag har i så många år levt med rädslan att nåt ska gå sönder, att mina djur blir sjuka och jag vill få till en buffert för det.
Dessutom skall jag köpa en ny telefon. Jag har lånat begagnade av vänner under flera år så det skall jag ge mig själv i present när jag är klar![]()
Går i samma tankar som @Släpptallt och @Kimsan72, har redan börjat (i liiiiten skala) att bygga upp en buffert, och med det historiken i bakhuvudet gnager det hårt varje gång man måste "norpa tillbaka" någon krona.Godmorgon! Alla ni som har skuldsanering, vad är era planer när det är över? Jag kan inte låta bli att drömma och planera med mina tre år kvar, och tänker främst på bostadsköp - hur tänker ni? Hur tänker ni att ni ska få ihop till en insats tex? Tycker det är motiverande att tänka lite smått på sånt och att ha något att både se fram emot och jobba inför.