Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har du haft någon omprövning där du fått ett större belopp utbetalt? Eller har det alltid handlat om löneökning
Löneökning och extrapass har även gjort omprövning pga ej behov av ersättning för pendling.

Löneökning och extrapass har även gjort omprövning pga ej behov av ersättning för pendling.
Ok jag förstår. Men om man väl har fått beslutat Skuldsanering så kan inte ett större utbetalat belopp man mottar äventyra den? Bara man begär omprövning. Jag kommer ev då skuldsanering nu, och nästa vecka ska jag på intervju. Och då kommer jag ev få högre lön. Och kommer isåfall få en så rätt hög slutlön från nuvarande arbetsgivare, vill som inte göra nåt som kan påverka negativt

HEJ ALLA DUKTIGA. VILLE BARA KOLLA OM NGN. VET vad som händer om man begär omprovning efter ett arv på 350000. Har skuldsanering sen aug,2020 en skuld på 773000

HEJ ALLA DUKTIGA. VILLE BARA KOLLA OM NGN. VET vad som händer om man begär omprovning efter ett arv på 350000. Har skuldsanering sen aug,2020 en skuld på 773000
Den summan tror jag att du får betala in till din skuldsanering som en engångssumma och sen fortsätta betala enligt betalplan.

Ok jag förstår. Men om man väl har fått beslutat Skuldsanering så kan inte ett större utbetalat belopp man mottar äventyra den? Bara man begär omprövning. Jag kommer ev då skuldsanering nu, och nästa vecka ska jag på intervju. Och då kommer jag ev få högre lön. Och kommer isåfall få en så rätt hög slutlön från nuvarande arbetsgivare, vill som inte göra nåt som kan påverka negativt
Ansök om omprövning om du fått beslutad skuldsanering och vid inledande informera din handläggare för ett ev beslut om inbetalning av beloppet.

Begär omprövning, du kommer få betala in arvet mer eller mindre i helhet

förstod att jag behöver betala in arvet, undrar mest om de kan häva skuldsaneringen.eller blir tiden förkortad eller kan de t.o.m öka skulden
Risken finns väl att din skuldsanering hävs? Din totala skuld var på 773000 och arvet 350000, då är väl ca 40% av skulden kvar. Kanske anser dom att du kommer kunna betala in dom under överskådlig framtid?

Risken finns väl att din skuldsanering hävs? Din totala skuld var på 773000 och arvet 350000, då är väl ca 40% av skulden kvar. Kanske anser dom att du kommer kunna betala in dom under överskådlig framtid?

En skuldsanering hävs inte om man själv begär omprövning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp