Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag skrev ett mail till vår skusan-handläggare, som beviljade oss sanering. Skrev god jul och gott nytt år och att hon verkligen vänt på allt för oss till det bättre. Kändes som ett helt självklart mail för vi är så tacksamma.

Sen tänkte jag lite. Julhälsning till skuldsaneringshandläggaren??? Hahahaha vilket liv man lever, sånt som är så otroligt otänkbart för andra dödliga
Underbart! Tycker du gjorde helt rätt .. känns riktigt att tacka någon och varför inte god jul till dig !

Hjälp...det står på poit att det beslutats om skuldsanering för mig för några dagar sen.
Menas det att jag fått det då eller ?
För när inledande blev så ringde handläggaren men nu inte hört ett ljud än o_O

Hjälp...det står på poit att det beslutats om skuldsanering för mig för några dagar sen.
Menas det att jag fått det då eller ?
För när inledande blev så ringde handläggaren men nu inte hört ett ljud än o_O

Grattis! Antar jag? :) Står det där så måste den ju vara beslutad och godkänd och klar? Verkar som en del får samtal och en del ser det i poit. Du kanske får ett beslutspapper på posten eller utgår de från att man fick all info i förslaget?

Jag kollar dagligen i poit sedan jag ansökte om skusan. Hade aldrig hört talas om denna sidan innan jag själv hamnade i skiten.
Som tidigare skrivits så är det många unga som får inledande/skuldsanering och visst är det lite märkligt då man har ett helt arbetsliv framför sig men helheten vet vi inget om dock. Blev lite mer förvånad när jag läste om en 83-åring som fick inledande men jag hoppas att denna person hinner njuta av sin skuldfrihet och att det blir en skusan med kortare avbetalningstid.
Har sedan jag började kolla poit sett 7 personer som jag känner alt vet vem det är. Det är tydligen vanligare än vad man tror.

Har egentligen inte en susning hur resonemanget är vad det gäller skuldsanering för unga människor. Kanske någon slags samhällsekonomisk uträkning att de potentiellt kan bidra mer till samhället över tid om de får en chans att komma ur sin situation tidigt jämfört med om de körs i botten i unga år?

Grattis! Antar jag? :) Står det där så måste den ju vara beslutad och godkänd och klar? Verkar som en del får samtal och en del ser det i poit. Du kanske får ett beslutspapper på posten eller utgår de från att man fick all info i förslaget?

Tack :) antar jag med förmodligen man kan säga :)
För om man fått avslag så borde det väl inte stå så o_O
Är ju sjukdomstiderdeluxe nu så handläggaren kan ju vara sjuk med och därför inte hunnit meddela.
Är det sant så kommer detta bli julen jag minns för alltid som kom med bästa presenterna för mig och maken :)
Barnbarn som föddes för 5 veckor sen och nu skuldsanering förmodligen :):)

Tack :) antar jag med förmodligen man kan säga :)
För om man fått avslag så borde det väl inte stå så o_O
Är ju sjukdomstiderdeluxe nu så handläggaren kan ju vara sjuk med och därför inte hunnit meddela.
Är det sant så kommer detta bli julen jag minns för alltid som kom med bästa presenterna för mig och maken :)
Barnbarn som föddes för 5 veckor sen och nu skuldsanering förmodligen :):)
Grattis till barnbarnet!
Jag fick ett barnbarn för en vecka sedan.❤️

Har egentligen inte en susning hur resonemanget är vad det gäller skuldsanering för unga människor. Kanske någon slags samhällsekonomisk uträkning att de potentiellt kan bidra mer till samhället över tid om de får en chans att komma ur sin situation tidigt jämfört med om de körs i botten i unga år?
Ja, det är nog en bra tanke och något som gynnar både den skuldsatta och samhället.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp