Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nån som vet bästa banken att vara med i om man har skuldsanering förutom Hand*lsbanken och Sw*dbank?

Skandi* banken nekade direkt.
Bästa vet jag inte men jag har haft Nordea såväl före som under min skuldsanering och det har fungerat utmärkt.

Jag öppnade konto i Länsförsäkringar när jag började släppa mina lån till kronofogden.
Detta enbart för att jag när min sanering är klar ska kunna ha möjlighet att få bolån utan att några historiska transaktioner till kronofogden ska synas.
Betalar in till min sanering via Swedbank där min lön kommer in.

Jag öppnade konto i Länsförsäkringar när jag började släppa mina lån till kronofogden.
Detta enbart för att jag när min sanering är klar ska kunna ha möjlighet att få bolån utan att några historiska transaktioner till kronofogden ska synas.
Betalar in till min sanering via Swedbank där min lön kommer in.
Får/kan bankanställda gå igenom transaktioner på ens bankkonto?

När jag omprövade klickade jag runt lite, nyfiken som jag är. Såg bla för att ompröva ökade utgifter fanns en rullista för vad de ökade kostnaderna var, och där fanns ”leasing av bil/bil köpt på kredit” med. Har någon härinne omprövat ökad kostnad pga något av det?

Om du inte har fått inledande skuldsanering så rullar nog löneutmätningen på som vanligt.
Har du fått inledande så rullar den på.
Jag fick alltså inledande i somras som jag betalat in på varje månad, sen fick jag löneökning med 900kr brutto/månad, efter jag och alla godkänt betalplanen fick jag avslag pga min löneökning. Avslaget kom förra veckan.

Jag fick alltså inledande i somras som jag betalat in på varje månad, sen fick jag löneökning med 900kr brutto/månad, efter jag och alla godkänt betalplanen fick jag avslag pga min löneökning. Avslaget kom förra veckan.
Avslag pga 900 kr mer i månaden ?
Var det inte du som väntat så länge på svar och sökt igen ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp