Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som flyttat isär under skuldsanering ? Har en nollplan snart, blir till att leta mindre lägenhet hyran blir väl inte så mycjet mindre kanske 1tusenlapp

Försöker hitta info om hur lång tid det tar innan KF fattar eget beslut om skuldsanering om de inte får svar/kvitton från förslag till betalplan som är utskickat. Någon som vet hur lång tid?

Försöker hitta info om hur lång tid det tar innan KF fattar eget beslut om skuldsanering om de inte får svar/kvitton från förslag till betalplan som är utskickat. Någon som vet hur lång tid?
Varierar, finns tyvärr inget definitivt svar på det då flera olika aspekter spelar in... Men grundtanken är att borgenärerna ska ha tre veckor på sig. Sen drar det alltsom oftast ut på tiden tyvärr..

Varierar, finns tyvärr inget definitivt svar på det då flera olika aspekter spelar in... Men grundtanken är att borgenärerna ska ha tre veckor på sig. Sen drar det alltsom oftast ut på tiden tyvärr..
Sannerligen drar det ut på tiden, godkände min betalplan 9/9 och efter det har jag inte hört ett knyst

Utbetalas en gång om året beroende på när saneringen vann laga kraft.
Nej, det kan inte stämma fullt ut. Jag fick inledande skuldsanering i slutet av mars. Beviljad skuldsanering i början av juli. Utbetalning till mina borgenärer sker alltid i slutet av maj.

Nej, det kan inte stämma fullt ut. Jag fick inledande skuldsanering i slutet av mars. Beviljad skuldsanering i början av juli. Utbetalning till mina borgenärer sker alltid i slutet av maj.
Ok min mans får alltid i december och han betalar sin sista i oktober. Tänker att då får dom en slatt på slutet om dom får betalt innan saneringen är slut sen…

Av vilken anledning tog det så lång tid?
Jag har väntat 10 veckor nu utan ett ljud
Ingen aning, men efter 13 månader från ansökningsdatumet så hade saker dykt upp som gjorde att jag återkallad min ansökan och skickade in en ny, antar att det tag ett år till nu innan det fattas beslut.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp