Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som har erfarenhet av omvårdnadsbidrag, beviljat och utbetalt retroaktivt, under skuldsanering? Vid omprövning, hur beslutades det isf för er - ökat inbetalningsbelopp eller oförändrat?
Japp. Den retroaktiva summan skulle inbetalas till skuldsaneringen i vårt fall. Dock skedde inte detta under omprövning utan under inledandetiden.

Japp. Den retroaktiva summan skulle inbetalas till skuldsaneringen i vårt fall. Dock skedde inte detta under omprövning utan under inledandetiden.
Hur mycket blev summan - om jag får fråga? Och justerades de löpande inbetalningarna till KFM också efter engångsbeloppet?

Noterbart för alla som söker eller har skuldsanering är att inne på KF:s hemsida så har dom uppdaterat informationen gällande Skuldsanering och inte minst vad det beträffar just omprövning både från oss gäldenärer samt från borgenärer…
Det var det rörigaste upplägg jag någonsin sett. Tusentals olika länkar. Spretigt. Minst sagt. Svårnavigerat.

Hur mycket blev summan - om jag får fråga? Och justerades de löpande inbetalningarna till KFM också efter engångsbeloppet?
Minns inte exakt men ca 30 efter skatt, sen räknas ju omv bidraget med i förbehållet. Så det gjorde detsamma att vi fick det.

Trodde inte att det var så vanligt.
Jag har inte kikat på statistik men på ren magkänsla skulle jag tro att det kanske är 60% som kommer från gäldenär, 35 från borgenär och 5 från bägge.
Vanligt är att man inte betalat också förstås

Noterbart för alla som söker eller har skuldsanering är att inne på KF:s hemsida så har dom uppdaterat informationen gällande Skuldsanering och inte minst vad det beträffar just omprövning både från oss gäldenärer samt från borgenärer…
Jag var inne och kikade men hittade inget nytt i reglerna eller beträffande omprövning. Bara ett nytt utseende på hemsidan. Men jag kan ha missat något.

Jag var inne och kikade men hittade inget nytt i reglerna eller beträffande omprövning. Bara ett nytt utseende på hemsidan. Men jag kan ha missat något.

Är inget nytt kring reglerna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp